/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hjælp til cybercity konfiguration?
Fra : tbayh
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 30-10-04 14:25

Jeg har fået cybercity adsl og jeg kunne i lang tid ikke kople mig på nettet. Jeg ringede så til support som guidede mig igennem. Jeg skulle skrive cmd i " kør " og så skulle jeg indtaste nogle tal som jeg ikke kan huske. og pling var jeg online. Er der nogle som kan hjælpe mig med hvad det er jeg skal skrive, hvis det skulle ske en anden gang at jeg ikke kan komme på nettet. Jeg vil nemlig formatere min computer og er bange for at jeg så sletter de indstillinger som jeg tastede ind.
Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-10-04 14:32

Jeg går ud fra du har XP:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/styresystemer/windows_xp/

Ellers ring til dem igen. De hjælper gerne.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 30-10-04 14:34

Det har jeg, men det var ikke lige det jeg mente. Jeg vil meget gerne undgå at ringe til dem, da det er Dks dårligste kundeservice. Lang ventetid på ca 30 min + tiltider meget trælse supporter!

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-04 14:40

Jeg vil nu sige jeg aldrig har haft problemer med deres serivce. Måske noget lang telefontid, men alt andet har været fint. Og jeg har været ADSL kunde der siden 2001.

Jeg tror de har givet dig en "standard tvangs" IP-adresse dengang du henviser til, og der må jeg melde pas.

Men fandt dog lige det her:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/port_forwarding/find_din_ip_adresse/

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 30-10-04 15:19

Hej, hvis du har du skiftet fra tele danmark, er det ved dem problemet ligger, de straffer dig fordi du har skiftet, har selv prøvet det eg flere af mine bekendte har også prøvet det, der gik flere uger efter at jeg skiftede til de lavede det, der skulle en tekniker ud sagde de da der var problemer med mit stik, men konen var hjemme på det tidspunkt han var her og han rørte overhovet ikke hverken ved Pc. eller stikket, husk på det er jo deres kobber det hele kører i.
Mvh. Lejy32

Godkendelse af svar
Fra : tbayh

Dato : 31-10-04 08:56

Tak for svaret taliskoko også jer andre