/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Til emesen
Fra : arne.jakobsen
Vist : 550 gange
2 point
Dato : 29-10-04 08:59

Kære emesen. Hvorved adskiller det, du nu har gang i på TIP-fronten sig fra det jeg tidligere har gjort imod den falske svampe-ekspert? Jeg mener selvfølgeligt at du har 100% ret i dine indlæg. Men jeg blev meget udskældt fordi jeg ville beskytte brugerne imod disse "tåbetips". Nu gør du det samme blot i en anden kategori. Jeg ved at du ikke gør det for at tjene TIP-point (som jeg heller ikke selv gjorde). Meeeen, slap af og lad folk selv bedømme de idiotiske tips.

Kærlige klaps i hænderne fra Arne J.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 12 point
Dato : 29-10-04 09:09

Fup og fidus / Pyramide / Luskeindtjening / OSV er mig så meget imod, at jeg ikke
kan lade være med, at advare når jeg observerer det.
Og da alle her på sitet kan proppe hvad som helst i tip - vil jeg ikke love at lade
den slags stå uimodsagt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-10-04 10:17

Lige meget hvad.............

Den slags tips om pyramidespil SKAL dementeres. Det er den største gang fup og svindel der findes.

ALLE burde advare andre om disse spil. Dog fatter jeg stadig ikke at folk er så dumme at hoppe på pinden, men det er der HVER gang nogle der gør.

Annonce.
Tjen 50000.- efter arbejdstid, ingen risiko. Du kan gøre det hjemmefra.
kontakt: xx xx xx xx

Hvis jeg indrykkede denne anonce ville der være nogle der også henvendte sig. Det er synd for dem, da de nok gør det i desperation over deres økonomiske situation.

så emesen (Y)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-10-04 10:19

hmmmmmm er ikke god til det med smileys. Det skulle være en tommelfinger op til dig emesen, for de du gik ind og fortalte at det var svindel.

PS.: Jeg ville gerne være ofte bruger af Kandu, men det er da døden så langsomt det er..........

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-10-04 10:23

Arne Jakobsen

Og jeg er træt af at du opretter et tip,med det formål at tjene POINT

http://www.kandu.dk/dk/tip/9481

HVORFOR ? Skal du altid rette på de kandubruger som ikke er så gode til at stave?
Det kræver vel ikke en studenter eksamen med topkarakter på 13 for at være bruger herinde vel ?

Har du hørt om ordet ordblindhed?

NEJ DET TÆNKTE JEG NOK

Og så kan jeg da lige oplyse at kamillete er godt for øjenbetændelse både hos dyr og mennesker
Så tippet
http://www.kandu.dk/dk/tip/9480

er et godt tip.

Brian

PS-Ret selv mine stavefejl da jeg er løbet tør for slettelak

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-10-04 11:55

Hej Arne

Kan du ikke ligge et tip i hvordan man bliver upopulær.................... det er da noget du kan

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-04 13:20

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-04 13:02

Briani

Undskyld den lange svartid.

Men uanset hvor dårlig man er til stavning, inkluderet decideret ordblindhed, er der idag ikke én eneste undskyldning for at lægge et tip på 5 ord og så stave de 4 forkert. Kun dovenskab. Der findes gode stavekontroller i alle tekstbehandlings-programmer. Man kan så skrive sin kommentar i f.eks. Words, få det rettet for stavefejl, og så kopiere det over i Kandu.

Trolden

Det kunne jeg sikkert. Men det er en langt større og mere udbredt kunst, ALTID at anstrenge sig for at være/blive populær.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 13:45

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 09:46

Ok - jeg kan da godt kommentere også.
Jeg kender mange mennesker unge, gamle, kloge og mindre kloge.
Alle dem jeg beskæftiger mig med i mere end 10 min ad gangen har ikke travlt med at fortælle mig eller andre hvor dygtige de er.
Jeg leger også med ord og driller ligesindede med ordkløveri - men jeg prøver som regel ikke, at fortælle de mindre kloge om deres manglende klogskab.

Jeg er også uenig med mange om mange ting..............men det er emnet som uenigheden dreje sig om..............ikke formuleringen.