/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
"Lær at male" video/DVD?
Fra : indy9
Vist : 1787 gange
200 point
Dato : 29-10-04 08:51

Hej alle!
Er der nogle der ved hvor jeg kan købe en video/DVD med "lær at male med oliemaling". Den må evt. gerne være på engelsk. Jeg har kikket på amazon.com og se at der eksistere temmelig mange, men jeg kan ikke finde dem i Danmark. Så før jeg bruger timer på at ringe rundt til kunstner- og hobby forretninger, så må jeg lige høre jer.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-10-04 09:06

http://www.thegluckmethod.com/html/courses/

hej indy 6. håber, at dette er noget, du kan bruge.
i hvert fald - held og lykke. ellers må vi prøve igen.
vh
aasebissum

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-10-04 09:07

undskyld ikke aasebissum, men aasenissum

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-10-04 09:52

Der er en der maler landskabsbilleder, som også har haft en udsendelsesserie på TV for nogen år siden.

Han hedder Bob Ross, og jeg ved man kan købe både Video og bøger med hans malerkursus.
Hvis ikke du kan finde ham bare ved at søge på navnet tror jeg at TV-shop måske har dem.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 29-10-04 09:54

Serien hedder Joy of painting
mvh dova

Kommentar
Fra : indy9

Dato : 29-10-04 10:13

Sjovt nok, så så jeg en ef hans udsendelser under min ferie i Californien for 2 uger siden, han virker som han er god til at lære fra sig. Men jeg har prøvet Tv-shop, google og andet(for danmark) og endda hans egen hjemmeside. Jeg er nok nød til at tage den hjem fra udlandet. Inden jeg gør det, vil jeg fortsat meget gerne høre om andre har forslag til denne eller andre "lær at male selv" video'er som kan købes i butik/boghandel ell, i Danmark.

Godkendelse af svar
Fra : indy9

Dato : 17-02-05 12:56

Tak for svaret dova.