/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
HJÆLP
Fra : Henrik7500
Vist : 519 gange
500 point
Dato : 27-10-04 22:46

Min kærste gennem 6 år har fødselsdag på lørdag og jeg mangler en go idè til gaven jeg regner med en pris på ca 1000kr er der en der kan hjælpe mig vil jeg blive en glad mand

PS. Hun bliver 23.................

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-10-04 22:51

SAS flyver til flere hovedstæder for under 1.000 .. men så skal du blive hjemme, hvis budgettet skal holdes.
/ PG

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 27-10-04 22:54

Jeg kan kun tale for mig selv.

Jeg går ud fra, at du har givet hende ringe, smykker, parfume m.v. når I har kendt hende i 6 år.

Jeg fik af min kæreste et gavekort til et welness arrangement hos Equinox for 2 personer (enten ham eller en veninde)
med overnatning, forplejning, massage m.v.

Det blev jeg så glad for.

Jeg har også fået et week-end ophold og gavekort til en gang seriøs kropsmassage.

Ved week-end ophold kan jeg kun anbefale dig at kigge på www.dtf-travel.com

Accepteret svar
Fra : rene2897

Modtaget 510 point
Dato : 27-10-04 22:54

Hvad med et "gavekort" lydende på en Middag på restaurant efterfulgt af 2 billetter til biograf eller teater.
Eller et lækkert smykkesæt, hvor ørenringe, halskæde og armbånd/fingerring matcher.
weekendophold på en kro.
Ny mobiltelefon måske.
Tøj og sko kan de fleste kvinder lide. (ikke gavekort, men at du viser du kender hendes størrelse, og interesserer dig for hvad hun har på... og rent faktisk rammer hendes smag også, så den kan være svær)
Gavekort til en dag med skønhedspleje, frisør,makeup, massør og hvad du ellers kan finde af forkælelser.
Måske en tattovering hvis hun er til det.
Et ur.

Håber at høre, hvad det ender med og hvad hun syntes om det

Held og lykke, og god fødselsdag.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 27-10-04 23:09

Man kan få en rigtig rigtig god strap-on for 1000 kr...

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 27-10-04 23:36

ak ja hvad hjernen ikke er fuld af ( upyourmate)... i kunne jo også starte med en tur i tivoli her til jul samt en rundtur i byens store forretningskvarterer...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 27-10-04 23:46

Man kan få en fin/go lang flyve tur i et privatfly for de penge, og så er der garenteret også penge til rødvin og videofilm når i lander :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-10-04 00:20
Godkendelse af svar
Fra : Henrik7500

Dato : 28-10-04 15:51

Tak for de mange svar det blev et ur med indgravering så jeg takker mange gange så må vi se hvad hun siger til det