/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
lukker internet ned
Fra : jmajvig
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 27-10-04 21:50

hver gang jeg går ind på en side på internette siger at den har lavet en fejl i iexplore og så lukker den ned

jeg køre windows xp med sp2, er opdat. med virusscanner osv. fra tdc

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-04 22:34

Normalt kommer der en udvidet fejlmeddelelse evt ved at trykke på en knap når fejlmeddelelsen kommer! Kan du ikke sende den fulde fejlrapport ind? Det er sandsynligvis et tredjepartsprogram der er skyld i det, f.eks en toolbar du har installeret!

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 27-10-04 22:35

Prøv at skanne for adware og spyware.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-10-04 23:00

Prøv med firefox.

Kommentar
Fra : jmajvig

Dato : 28-10-04 19:16

har prøvet med adware og spyware. hvad er firefox ?? :)

Kommentar
Fra : jmajvig

Dato : 06-11-04 12:07

mange tak for hjælpen, men jeg har ikke helt tjek på hvordan man giver point. jeg havede prøvet med div adware og spyware og det hjalp ikke, så nu har jeg formatret mit c drev tak for hjælpen :)

Godkendelse af svar
Fra : jmajvig

Dato : 06-11-04 12:08

Tak for svaret tedd.