/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Emne
Fra : helge.t
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 27-10-04 21:49

Hvordan får man oprettet et nyt emne, eller ændret navnet på et emne. Jeg har prøvet at skrive til kandu, men har ikke fået svar.

HelgeT

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-04 21:57

Svaret er "Tålmodighed". Kandu-teamet er dde eneste der kan gøre det. Du har gjort det rigtige. Teamet er ulønnede og har også andre jern i ilden. De gør det de KAN når de har tid! Sorry.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 21:57

Du må have tålmodighed for Kandu administrationen er ikke meget for at svare.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-10-04 21:58

Når du har prøvet at skrive til Kandu, er det bare med at væbne sig med tålmodighed, eller prøve at skrive igen.
Efter hvad man sådan erfarer her på siderne, kan det godt nogen gange vare længe at få svar på de mails der bliver sendt.
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-04 22:39

Jeg er lidt nysgerrig, hvilket emne er det, du vil have oprettet?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-04 00:44

BjarneD

Har du set mit spørgsmål? http://www.kandu.dk/dk/spg/52433

Sorry Helge, at jeg sådan bruger din tråd til at kontakte Bjarne, men det ser ud til at du har fået dit svar.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 28-10-04 18:53

Jeg vil gerne vil have ændret "Photoshop" til "Adobe", så det omfatter lidt flere programmer.
Prøv eventuelt at se http://www.kandu.dk/dk/spg/52437

Mvh
HelgeT

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 28-10-04 18:58

Undskyld, forkert link.

Her skulle være det rigtige http://www.kandu.dk/dk/spg/51893

Mvh
HelgeT

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-04 19:01

HelgeT

Photoshop er en betegnelse for mange forskelllige Fotobehandlingsprogrammer. Adobe er et Firmanavn. Jeg synes ihvertfald du skal prøve at finde en anden betegnelse som erstatning for Photoshop, hvis du vil ha' Teamet til at ændre det. De ændrer ikke et emne til et Firmanavn (tror og håber jeg da ikke).

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 28-10-04 19:16

Til arne.jakobsen

Så vidt jeg kan se drejer Emnet "Photoshop" sig mest om Adobe Photoshop. Paint Shop Pro f.eks. har jo sit eget Emne.
Det det drejer sig om er at få et sted at stille spørgsmål om de andre Adobe programmer, og det virker som om at forslaget bliver godt modtaget hos andre brugere af "Photoshop".

Windows, Linux, Cocorde, Navsion er vel også firmanavne, og de er da oprettet, så hvad er forskellen?

Mvh
HelgeT

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-04 19:21

Det ka' du da ha' ret i. Jeg synes egentligt også at det er forkert. Ville det ikke være bedre om emnerne også VAR emneopdelt? Altså f.eks. Operativsystemer - Regnskabsprogrammer - Billedbehandling - Lydbehandling o.s.v. Arne

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 28-10-04 19:37

Jo, helt enig. Det ville også favne bredere, og give mere "liv" omkring emnerne som interesserer én.

HelgeT

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-04 19:41

Jamen tak for det. Så prøv at sende Teamet et forslag der går i den retning, det vil de sikkert tænke grundigt over. (Når de altså finder tid til at læse det. Gnæk - Gnæk)

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 28-10-04 22:14

Tjaaa arne.jakobsen vær du glad for de ikke har tid til at læse om dine ubehagelige svar, for så var du ikke her på kandu mere

Kærlig Hilsen SA/
back in town

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 15-11-04 21:44

For nu at få afsluttet får du pointene arne.jakobsen.
Men jeg venter stadig på svar fra kan.du

Mvh
HelgeT