/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Overførsel fra ekstern HD stopper pludse~
Fra : MMS99
Vist : 380 gange
20 point
Dato : 25-10-04 17:22

Hey alle..! Når jeg sætter min eksterne harddisk til og feks overfører eller hører musik fra den, stopper den bare som om den ikke er sat til mere.. Hvordan kan det være ?

Den siger den der lyd som en computer siger når man sætter et eller andet i sin USB-port. Bare tusindvis af gange :S

Hilsen MMS99

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-10-04 18:43

Den bliver vel ikke så varm, at den selv hopper fra. Hvorlænge kører den uden at stoppe.

Kommentar
Fra : MMS99

Dato : 25-10-04 22:14

Hmm... den kører ikke mere end 40 - 60 minuter..

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 04-11-04 01:29

Lyder som et overophedningsproblem.
Overophedning desværre et problem på mange eksterne - Hvis den er uden ventilator, bør den kun bruges til backup/restore og i øvrigt være slukket.