/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Konvertere en CS 1.6 DEMO til en AVI fil~
Fra : SackZ_Marc
Vist : 424 gange
121 point
Dato : 24-10-04 18:23

Hey

Kan jeg på nogen måde konvertere en DEM. fil til AVI. uden og bruge programmer som Geekplayer, Videomatch, GIF movie gear osv. ??

På forhånd tak

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-10-04 18:36

Undskyld hvad er lige en DEM fil?

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 24-10-04 18:47

Når man skal lave en CS movie skal man optage en film og det bliver til en DEM. fil !

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 24-10-04 19:15

Programmet fraps kan:
http://www.fraps.com/downloads.htm

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 24-10-04 19:29

Steffansteffan har programmet men 30 sekunder = 100 mb og det har jeg desværre ikke plads nok til

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 24-10-04 19:35

SackZ_Marc du kan jo stoppe og starte det som det passer dig. så hvis du kun skal bruge 10 sek. af f.eks. et fedt headshot udtager du bare det.

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 24-10-04 19:45

Tænker altså på at lave en movie om en CW (Clan War) det er jo 24 runder og over 1 time

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 24-10-04 20:11

Ja okay så kan jeg godt se problemet...
Men da jeg lavede Counter-Strike movis o.s.v, skulle jeg mindst have 5 GB plads..Du skal regne med og bruge meget plads, du kan ikke bare lave en film ved kun og have 200 MB fri plads eller sådan noget.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 24-10-04 20:31

Jeg mente at man med en eller anden command skulle lave sin demo til flere 100 .gif filer, og så derefter samlede dem i et program.. Derfor det tager så meget plads.. Kan desværre ikke lige huske den command.

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 24-10-04 21:14

Er det noget med man afspiller en DEMO via Geekplayer og så i ens cstrike mappe kommer der tusindvis af billeder?

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 25-10-04 20:10

Er der nogen der har et program der kan læse DEM. filer (demoer) og konvertere dem til AVI. eller MPG?