/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kæreste Sorg
Fra : 10.Totti
Vist : 453 gange
40 point
Dato : 24-10-04 15:46

hej jeg er en dreng på 15år min kæreste har lige slået op og jeg er mega ked af det

vi kom sammen et halvt år...hun går på efterskole så derfor er vi kun sammen 8dage på en alm månede....alt var som det plejede...men igår havde vi aftalt vi sku ringes ved om aften da hun havde blive weekend på skolen....men aften gik og jeg lå vågen til kl halv 4 om natten....jeb blev ved med og spørge om der var noget i vejen...men jeg fladt i søvn....jeg vågnede dagen efter ved at min tlf ringede...det var min kæreste der ringede og sagde hun ringede for og gør det forbi fordi hun ik følte hun elskede mig mere og hun gad ik snak med mig fordi jeg vil prøve og overtale hende til og kom sammen igen.....jeg spurgte om havde en anden eller var blevet forelsket i en....så sagde bare NÆ....hun var helt kold.....er bare bange for hun har fundet en anden eller er blevet forelsket i en...har aldrig hørt hende så kold...og dagen inden hvor vi snakkede var alt som det plejer og hun sagde hun elskede mig mega og var ved og græde fordi hun bare vil hjem....men så dagen efter hørte jeg slet ik fra hende og så idag ringede hun og sagde hun ik elskede mig mere....der må være noget i vejen..for det kan da ik bare såen skifte....der må være noget med en dreng,,,,,men hva kan jeg gøre for og komme videre??føler bare ik jeg orker noget mere...og føler heller ik jeg gider noget med kærester igen....eleskede hende bare overalt på jorden......kan jeg gør noget??? har i ellers noget og sige?? på forhånd tak

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-10-04 16:00

Du er kun 15 år. Det er møg hårdt nu, men du vil komme over det, selv om det ikke lige føles sådan nu. Der er andre fisk i havet, det vil sige andre piger. Og det vil du se med tiden.

Accepter det er forbi, selv om det er noget møg... Og der vil med sikkerhed komme andre søde piger.

Hold humøret højt, det skal nok gå.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-10-04 16:08

Hej Totti

Jeg har selv en søn på efterskole og livet på en efterskole er meget anderledes end livet derhjemme. Mnage ting er anderledes og jeg kan mærke på min søn at han også forandre sig og får andre interesser. De venner han havde herhjemme før, har ikke den samme betydning mere som de har haft. Det er måske det samme der er sket med din kæreste. Hun forandre sig, finder nye venner og lever det liv hun er i her og nu og livet hjemme synes meget langt væk. Det jeg mener et at det ikke er sikkert hun har fundet en ny kæreste, men at hendes nye liv har forandret hende.

Hvordan du kommer viderer er svært at svare på, men tiden lige efter et brud er altid svært. Måske om 14 dage ser livet allerede lysere ud. Du skal prøve at lave andre ting som du holder af at gøre, så dine tanker ikke er hos hende, selvom det kan være svært

// Toupie

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 40 point
Dato : 24-10-04 19:59

Det rammer sgu hårdt i alle aldre Totti Mit bedste råd til dig er at finde en ny kæreste hurtigt. Det er det eneste der hjælper!

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 25-10-04 14:08

Tak for svaret tedd.