/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock samsung e700
Fra : W3rzax
Vist : 304 gange
50 point
Dato : 23-10-04 18:12

Kan man undlock en samsung e700 selv, hvis den over hovedet er unlocket.
Fordi nokia 6610 var ikk unlock men er en samsung e700 deT?

Kommentar
Fra : umak

Dato : 23-10-04 18:53

man kan godt unlocke en samsung e700 hvis man er heldig kan man bruge en kode ellers så skal det gøres med kabel
prøv med kode *#*7337# hvis det ikke virker så skal du til en unlocker der bruger kabel

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-10-04 19:01

Hvis du har en nyere software i telefonen vil jeg KRAFTIGT anbefale du ikke prøver med de gratis koder da telefonen kan dø af det, og det dækker din garanti IKKE da de godt ved den gør det p.g.a unlock. Find i stedet en proff. unlocker på www.dkunlock.dk og betal den 100,- kr. så har du stadig garantien i orden!!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : umak

Dato : 23-10-04 19:06

Du kan også prøve kode *2767*688# giv mig lige et prej hvis det virker husk at sætte et andet sim kort i

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 23-10-04 19:08

Hvor gammel skal telefonen være før den ik har den nyt software??

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 23-10-04 19:10

hejsa du kan som sagt gøre det ved at bruge en af de mange sider hvor det ca koster 100 kr ellers kan du købe et kabel som koster ca 150 kr hvor du så også kan bruge det til at smide billeder fra og til din computer og lægge ringetoner ind på din mobil så alt ialt hvis du smider ca 50 kr mere får du et kabel du kan bruge for altid nok det smarteste hvis du også vil gemme dine billeder jeg har haft meget gavn af mit kabel til kin e700 jeg bruger et program der hedder EasyStudio og kan hentes mange steder her på nettet gratis..

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-10-04 19:35

Nå men tilbage til de gratis koder..
Der findes en Dansk side som gør meget for at vi alle kan låse telefonerne op gratis. Den side hedder www.TekIt.dk
men netop din E700 er en af dem som kan dø af de koder.. bare så du ved det...
Det med at købe et datakabel er en god ide hvis du er lidt fiks til computer.. Hvis du ikke er vil jeg stadig råde dig til at gå til en proff..
Datakabel kan købes fra 100,- kr og op efter.. USB kabel med software kan købes for 250,- kr og opefter..
Det bedste er USB da hastigheden er noget højere..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 23-10-04 19:38

Hmm....
Det vil sige at i syntes at jeg skal købe et kabel?
Men hvordan kan et kabel gøre så telefonen ikk er unlock mere?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-10-04 19:41

Netop dette jeg mener med at hvis du ikke har styr på det akn du ødelægge telefonen meget mere end du kan gavne den.. find dog hellere en proff unlocker på www.dkunlock.dk