/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
MISBRUG
Fra : ibenboel
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 22-10-04 19:40

Jeg kunne ikke finde et emne der hedder BROK så jeg misbruger misbrugs kategorien.

Jeg syntes det er et forbandet misbrug, når samme personager går ind og skriver nøjagtigt det samme tip blot med to forskellige overskrifter.

Og man venter ikke engang indtil det første tip kommer så langt ned at man måske ikke lige ser det med det første.

Og ellers god week-end.

Er jeg den eneste der syntes det er irriterende ?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-10-04 19:43

Næh....men vi sidder ikke på folks tastatur

God weekend.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-10-04 19:48

Hejsa

Brok/muderkastning med mere,er der blevet oprettet gruppen smalltalk

http://www.kandu.dk/dk/emne/20608

Mvh
Brian
PS-Er enig med dig,det er P...e træls

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 22-10-04 19:59

Jeg synes det er mere irriterende med 4 tips med samme overskrift, bare i forskellige kategorier.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : ibenboel

Dato : 22-10-04 20:05

Tak for svaret dova. Jeg syntes dog ikke det er værre men lige så dumt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-10-04 20:08

Det var da hurtig afslutning på spørgsmålet!!!!!!!!!

Hmmm så er der jo ikke så mange, der kan give deres mening til kende.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-10-04 00:37

ibenboel> hvorfor er du ikke bare ligeglad?