/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Skrive tekst på et billed i paint shop p~
Fra : miomis
Vist : 646 gange
80 point
Dato : 22-10-04 19:01

Hejsa

Jeg har nogle billeder, jeg gerne vil skrive en tekst på.
Men jeg kan ikke helt få det til at virke....
Hvad gør jeg forkert?

Accepteret svar
Fra : Fox_dk

Modtaget 90 point
Dato : 22-10-04 19:23

Hej

Du skal finde det ikon der har et A.Klikke på det og klikke det sted på billedet hvor det skal være. Så skulle der gerne komme en værktøjslinje eller kasse frem afhængig af hvilken version det er af paint shop pro.Du skulle nu kunne skrive og redigere teksten. Skulle du lave noget forkert kan du jo altid gå ind under edit menuen og vælge undo.Go' fonøjelse

m.v.h
Fox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-04 21:41

tjah bedre kan det næsten ikke siges Fox-dk *GGG*

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 22-10-04 22:14

Et godt råd lav din tekst i et nyt layers, for så er det nemmere at rette til, og husk at gemme det første gang som en psp fil, så du altid kan vende tilbage til det.
Der findes et hav af gode hjemmesider hvor du kan få gode råd om hvordan det foregår .

HER ER ET PAR GODE LINKS
http://www.paintshoppro.dk/tutorial/juletekst/juletekst.htm

http://www.pspgrafik.dk/tekstef.php
Hilsen Bevi54

Godkendelse af svar
Fra : miomis

Dato : 23-10-04 11:10

Hejsa

Tak for dit tid og svar Fox_dk.
Så var jeg på rette spor - jeg ved ikke helt om det så var fordi jeg har ændret på stroke det var lig nul?
Og måske gennemsigtig?

Og tak til jer andre for jeres tid og råd!

Knuz Miomis