/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
spærre hjemmeside mac
Fra : claire
Vist : 1442 gange
106 point
Dato : 22-10-04 15:58

Hej

Hvordan spærre jeg hjemmesider i mac? jeg kan spærre på en pc, men kan ikke finde dialog boks der ligner i mac internet?

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 22-10-04 16:35

Du går ind på din browser, Safari eller hvad du nu bruger. Gå ind i preferencer, og så indstiller du sikkerhed eller også specifikke hjemmesider du ikke vil have.

Kommentar
Fra : claire

Dato : 29-10-04 16:44

der er ikke safari, hvad er det så?

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 30-10-04 08:28

Internet Explorer, f.eks.

Kommentar
Fra : claire

Dato : 30-10-04 13:08

ja, det ved jeg godt, men hvor? jeg kan ikke finde noget, der ligner et sted hvir jeg kan spærre div. hjemmesider. I pc er det meget nemt at finde ud af.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-04 17:54

Er det i Browseren du vil spærre det? Hvilken Browser kører du med?

Accepteret svar
Fra : 1stanley1

Modtaget 106 point
Dato : 31-10-04 08:26

Nu sidder jeg ikke med Exp. for øjeblikket men jeg mener at du kan gå ind i preferencer og et eller andet sted der skrive adressen på den net-side du ikke ønsker. Hvis du har TDC, kan du også der påtegne hvilken side det er du ikke ønsker at få op.
Men hvad er det for en side, og hvorfor kommer den til dig hvis ikke du selv har bedt om det.
Venligst

Stanley

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 31-10-04 09:07

Tak for svaret 1stanley1.