/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
HTML Kilde
Fra : KweeBee
Vist : 455 gange
200 point
Dato : 22-10-04 14:55

Hejsa...

Hvis jeg nu vil have en kopi af en 3d chat med figur og baggrund osv. hvordan kommer jeg ind og ser på HTML kilden for det kan man jo ikke? Håber i kan hjælpe mig.... Har faktisk altid ville prøve det men det lykkes aldrig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-04 14:57

du kan vel klikke på vis og kilde i de fleste tilfælde ikke ????

Kommentar
Fra : KweeBee

Dato : 22-10-04 15:04

Jo men det er et Popup vindue jo... :S Det er de fleste 3dchattes jo... :S

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-04 15:09

ups *G* - var vist lidt for hurtig - sorry *GGG* Men prøv at søge hos bla. psp grupper og lign - de har ofte gode muligheder for lige at tilfredsstille hvad du er efter *S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 17:01

[hør] KweeBee -> Det kan du ikke. Chat systemer er skrevet i ASP, PHP, Perl eller anden CGI. Det er scripts der afvikles på serveren og du hart derfor ikke mulighed for at andet end den generede html kode, der kun fortæller om det aktuelle indhold. Ikke selve chat systemet. Det kan også være lavet i Java (...ikke at forveksle med javascript !), hvorved du heller ikke kan se kildekoden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 17:02

[hør] KweeBee -> Det kan du ikke. Chat systemer er skrevet i ASP, PHP, Perl eller anden CGI. Det er scripts der afvikles på serveren og du har derfor ikke mulighed for at se andet end den generede html kode, der kun omhandler det aktuelle indhold i det øjeblik du hentede koden. Ikke selve chat systemet.

Det kan også være lavet i Java (...ikke at forveksle med javascript !), hvorved du heller ikke kan se kildekoden.

Den 3. mulighed er; det er lavet i Flash. Stadig ingen kildekode

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 22-10-04 17:12

Ps. Der er ivørigt copyrigt på mange Prof. chats, så det er faktisk ulovligt at kopiere koden uden at spørge først, selvom du kunne.

Her er imidlertid nogle chat systemer i :

1.) Java : http://zamov.online.fr/projects/avcs/
2.) Simpel Java kildekode : http://www.acm.org/crossroads/xrds6-1/ovp61.html
3.) PHP : http://phpopenchat.org/
4.) ASP : http://www.aspin.com/home/tutorial/applicat/chat

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : KweeBee

Dato : 23-10-04 00:48

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 00:53

Selvtak

Der findes flere muligheder. Søg f.eks. på : chat system php asp source download

</MOLOKYLE>