/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mangler hjemmeside adresse til firma i s~
Fra : Queenie
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 21-10-04 01:30

Havde engang en hjemmeside adresse på et firma i sverige, der solgte autoudstyr og reservedele osv .. Jeg kan simpelthen ikke huske, hvad adressen er. De udsendte også et stort, flot katalog, og havde vist en afdeling eller 2 i Danmark også. Men man kunne bestille pr postordre hos dem, og priserne var væsentlig billigere. Mon nogen ligger inde med sådanne adresser .. jeg ved, at jeg kan kende adressen og navnet på firmaet, når jeg ser det. Har ledt og ledt på google.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-04 01:31

Biltema
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-04 01:32
Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 210 point
Dato : 21-10-04 01:38
Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 21-10-04 01:42

På deres side (er 99% sikker på, at det er den) står der kun links til Sverige .. kan det passe, at de enten har eller har haft varehuse i Danmark også?

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 21-10-04 01:45

Ahhhhhhhh HAR fundet det *gg* Tusind tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : Queenie

Dato : 21-10-04 01:45

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-10-04 01:46

De har varehuse i Aalborg og Næstved http://www.biltema.dk/index.asp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-10-04 01:48

..ellers sklikker du jo bare på Varehus knappen på det sidste link.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-04 01:59

Synes du selv det var pænt gjort???????