/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
et film redigeringsprogram til computere~
Fra : hojriiskim
Vist : 859 gange
200 point
Dato : 19-10-04 23:19

hey...

søger et filmredigeringsprogram til computeren, hvor den deler et filmklip op i enkelte "frames". det skal være så der kan ligges et billede ind i filmen, så det ikke kan ses når man afspiller filmen. Det vil sige at det skal kunne give et meget meget kort varighed af visningen af det billede, samt skifte frame meget ofte og hurtigt.... det skal bruges til et eksperiment i skolen, hvor jeg vil tjekke om det kan lade sig gøre, påvirke folk ubevidst, ved at vise et billede et meget kort øjeblik i filmen uden man opfanger at man ser det.
Ved slet ikke om det kan lade sig gøre? windows movie maker kan ikke lave det så man ikke når at opfange det...
nogen der kender et godt program? helst gratis..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-10-04 01:18

Det neste gratis video editor program jeg kender er ZweiStein, men jeg husker ikke om du vil kunne lave netop det du ønsker.
http://www.tucows.com/preview/195042.html

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-10-04 01:19

Pinnacle Studio v.9 og de ældre versioner kan gøre det.
http://www.pinnaclesys.com/
Men det er jo aflivet af masser af videnskabsmænd, at den gl. vandrehistorie fra Amerika, skulle kunne få biografseerne til at spise popcorn og drikke Cola.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-04 08:41

Ulead VideoStudio 7 kan lave det ulovlige reklameinslag.

Accepteret svar
Fra : LarsLindevall

Modtaget 200 point
Dato : 20-10-04 14:13

Puremotion.com - og download edit studio 4 - det er perfekt til det.........

Kommentar
Fra : LarsLindevall

Dato : 20-10-04 14:13

det er gratis...

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 31-10-04 11:02

Tak for svaret LarsLindevall.