/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Warhammer ??
Fra : mastergamer
Vist : 1014 gange
150 point
Dato : 19-10-04 21:56

Hej

jeg har købt en pakke Warhammer til 200 KR :-| det MÅ da ku´ købes et billigere sted.

Eller. . . . På forhånd tak

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 19-10-04 22:08

skulle du have tænkt på før du købte det :-/

Accepteret svar
Fra : micher

Modtaget 150 point
Dato : 30-10-04 00:19

Det er prisen for ubrugte regimenter. Syns egentlig selv at det er en fair pris (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du har købt) men ved godt der er mange der synes det er dyrt, nok mest studerende og andre fattigrøve, og det kan jeg godt forstå, pisse surt at skulle forlade en sjov hobby pga. pengeproblemer.

Men for at svare på dit spørgsmål! Det kan sagtens findes billigere... i den blå avis, eller hvad sådan nogle blade hedder. Men så skal du være forberedt på at der kan mangle dele eller at de måske allerede er malede (nogle gange forlanger folk også ekstra for malede, selv om det ligner lort).

Ingen butikker sælger det billigere. Games Workshop ved at butikkerne står i kø, så hvis nogen prøver at sælge billigere holder GW simpelthen op med at handle med dem. Såå, det er kun brugte ting der kan fåes billigt.

KH. Micher

Godkendelse af svar
Fra : mastergamer

Dato : 30-10-04 16:18

mange Tak for svaret micher. :)

Kommentar
Fra : livemaster

Dato : 23-03-05 09:16

hey det er rigtigt hvad de siger jeg har næsten lige købt en brug pakke MENGIL MANHIDES der manglede bare banner jeg købte den pakke for 149kr og har så selv lavet et banner