/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
.htacces på pc mappe intern
Fra : dosdesign
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 19-10-04 01:35

Kan man ikke bruge det der med kode på mapper med .htaccess og .passwd i en pc uden at være på nettet eller kan man andet for ikke at alel herhjemme kan gå ind i min privat mappe ?

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 19-10-04 16:23

Hvilken styresystem bruger du?

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 19-10-04 16:38

Hvilken styresystem bruger du?

Kommentar
Fra : dosdesign

Dato : 19-10-04 17:47

Xp inkl sp2 ... jeg har fundet et program vha af et svar under Foto i dette forum, hvor jeg kom til at skrive det samme indlæg ... men hvis du har en bedre og nemmere idé uden man skal installere noget er det velkommen (og jeg vil ikek til det der med forskellige bruger login og share halløj) se programmet her http://www.topdownloadsnet.com/software/view.php?id=11463 dog skal man lukke op og i hver gang for mappen (kun op var bedst)

Kommentar
Fra : dosdesign

Dato : 19-10-04 17:48

Xp inkl sp2 ... jeg har fundet et program vha af et svar under Foto i dette forum, hvor jeg kom til at skrive det samme indlæg ... men hvis du har en bedre og nemmere idé uden man skal installere noget er det velkommen (og jeg vil ikek til det der med forskellige bruger login og share halløj) se programmet her http://www.topdownloadsnet.com/software/view.php?id=11463 dog skal man lukke op og i hver gang for mappen (kun op var bedst)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-10-04 18:42

Jeg tror ærlig talt at du godt kan glemme det projekt, hvis du hverken vil installere software eller bruger-login (brugerrettigheder).

Det tætteste du kommer på en løsning uden at installere yderligere software er, hvis du benytter dig af logins og brugerrettigheder.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 19-10-04 19:53

Glem det?

mvh
rfh

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 50 point
Dato : 20-10-04 10:50

rfh - nemlig - glem det så længe vi snakker Windåse operativsystem, hvis ikke man benytter sig af brugerprofiler og de tilknyttede rettigheder.

Ellers er det yderligere software.

mvh Berpox

Godkendelse af svar
Fra : dosdesign

Dato : 21-10-04 09:30

"Tak" for svaret berpox.