/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
kontorartikler
Fra : ghosty
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 18-10-04 15:14

Hej derude. Jeg har tidligere fået anbefalet et par firmaer som var gode at handle med på internettet og det har været en succes. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om I kender nogle seriøse og billige firmaer som handler med papirvarer - kartoner - kopipapir osv - altså mest inden for kontorartikler.

Jeg ser frem til nogle gode links.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-10-04 15:17
Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 18-10-04 17:03

Fint nok troldenesdhb, men jeg kan ikke finde deres priser og uden dem har jeg ikke nogen muligheder for at kunne sammenligne deres prisniveau med andre.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 18-10-04 17:19

Hejsa
Prøv at kigge lidt på http://www.lyreco.dk/Om+Lyreco+/ dem bruger vi igennem mit firma.
Hygge
Søren

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 18-10-04 17:43

Hej Søren. Jeg har kikket på det - men samme problem her. Ingen prisoplysninger. Desværre siger mine mange års erhvervserfaringer at firmaer som ikke oplyser priser som regel plejer at være dyrere end de billigste. Jeg har ikke brug for personlig service, blot nogle gode produkter til markedets laveste priser.

Her i dag kunne jeg f.eks have samlet have sparet 80 kr på et sæt batterier og en farvepatron til printeren ved at handle på nettet. Opdagede det desværre bare for sent.
Jeg har i min virksomhed et størrere forbrug af især kopipapir og et større forbrug at tilbudsskilte som vi selv laver og sætter ud til gaden (i de kendte A-typer (70X50 cm)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-10-04 18:07

Hej Ghosty,
Jeg kan sagtens følge din fustration omkring priser, men ved STORE leverandører som Lyreco, Langstane osv. så vil det være alt for omfattende at ændre netpriserne. Hertil skal de så ha' en fastansat... som igen skal lønnes igennem fortjenesten - hvis du kan følge min tankegang!
Lyreco tilsender dig et katalog (med priser), hvis du rekvirere dette igennem deres hjemmeside.
Held og lykke med dig fortsatte søgen
Søren

NB: Lyreco's produkter er helt i top

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 18-10-04 20:07

Hej Clan. Jo jeg kan nem følge dig, og jeg har da også bestilt et katalog - for chancen skal de da ha! (og det er ikke fordi jeg ikke vil betale for service - for det vil jeg bestemt - men der skal blot være nogenlunde balancegang)

Ha` en god aften.

Godkendelse af svar
Fra : ghosty

Dato : 26-11-04 21:03

I får tak for indlæggene. God weekend.