/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Mangler DTP prog. der kan læse MS publis~
Fra : Brassovitski
Vist : 333 gange
75 point
Dato : 18-10-04 15:06

Hej
Er der nogen der kender et DTP-program der kan læse og viderebehandle MS Publisher-filer??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-04 15:47

Hvis du har tænkt at sende filerne videre til trykkeri - så send dem endelig ikke Publisher-filer.........men det er måske det du vil undgå ved at ændre dem.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-10-04 15:57

Nej!
Problemet er at jeg har en MS Publisher fil som skal ændres og derefter udskrives, og derfor mangler jeg et billigt DTP program til denne opgave. Det er jo så helt ideelt, hvis man så også kan lave de nye filer i det andet program.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 18-10-04 16:10

Jeg har også en del MS Publisher filer liggende men kun en gammel Publisher version. Så jeg købte StarOffice 6.0 Det kan klare Publisher filer, og det fungerer fint sammen med Microsoft's andre produkter. Og så koster det langt mindre end MS. Så vidt jeg husker gav jeg 500,- for hele pakken, den var vist på tilbud.

Kim

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 18-10-04 16:14

Eller var det 800,-? Jeg kan ikke rigtigt huske det, men i hvert fald væsentligt billigere end MS

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 18-10-04 16:16

Prøv evt. med www.openoffice.dk

Det plejer at kunne!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 18-10-04 16:17

Det er faktisk freeware!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-04 16:18

Ingen af mine programmer kan åbne en publisher-fil jeg har lige prøvet flere.
Og publisher kan ikke gemme i nyt format med grafik, hos mig.
Det eneste jeg kan er, at udgive den som web (.htm) og sætte den ind i front page

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 17:30

OpenOffice kan da meget, men ikke åbne pub filer

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 18-10-04 17:45

hhm!

Det mente jeg bare!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-04 19:24
Annuller spørgsmålet
Fra : Brassovitski

Dato : 09-03-06 09:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Intet af det foreslåede virker ordentligt. Har lavet et nyt dokument i Word.