/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder til nyere sange
Fra : Sillepigen
Vist : 348 gange
25 point
Dato : 18-10-04 14:58

Hej derude i det danske land :D

Er der nogen der ved hvor man kan finde noder til nyere sange, f.eks. "vi gi'r dem baghjul", sange fra Maroon 5 osv. - Noder i det hele taget til klaver.

Mvh Kathrine

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 35 point
Dato : 18-10-04 15:34

Almindeligvis skal du på biblioteket for at finde noder. Den slags er beskyttet af ophavsret, hvorfor man ikke lægger det på nettet. På biblioteket modtager kunstneren jo penge for udlånene. Så derfor....

De eneste noder der umiddelbart findes i rå mængder på nettet er diverse ukendte kunstneres hjemmelavede, eller på betalingssider.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 18-10-04 15:49

"vi gir dem baghjul" og alle de andre sange fra angora findes slet ikke på noder ifølge dem selv... Ellers ved jeg ikke om du mener noder eller besifringer/akkorder. Der er nemlig masser af disse på internettet - bare prøv at google efter sangens og kunstnerens navn og ordene "chords," "lyrics," "besifringer" e.l.

/Karl Smart

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 07-11-05 17:43

Tak for svaret 3773.