/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Seriøst Parspil ?
Fra : Helle13
Vist : 2636 gange
100 point
Dato : 18-10-04 14:52

Så fornylig et tilbud på nettet. Der skulle være kommet et nyt spil til par ( Ikke sexleg!! )
Det skulle have fået en god anmeldelse bla i Femina. Problem: Jeg kan ikke huske hvor jeg har set det,og når jeg søger på det får jeg tonsvis af erotik smidt i hovedet - og det var ikke lige det jeg søgte.
Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 18-10-04 15:00

Hej Helle13

Ved ikke om det måske er dette du søger - der er et spil der hedder "kønnenes kamp". Det er ikke et sex spil. Har kun læst om det - men kan desværre ikke huske hvor.

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 18-10-04 15:02

Hej igen

Prøv at kigge under http://www.koenneneskamp.dk/dk/faq/ Der står hvor spillet kan købes... God fornøjelse.

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 18-10-04 16:47

Hej anettemor.

Tak for indlægget - men det er ikke det spil jeg har set/søger.
Dot

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-04 00:11

Prøv at se, om det er et af disse: http://www.danspil.dk/list.asp?vis=voksenspil
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Helle13

Dato : 24-03-05 23:53

Tak for svaret Jernladyen.