/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Feedback på layout
Fra : Mads_Vang
Vist : 272 gange
50 point
Dato : 16-10-04 18:19

Hej
Vil i give mig noget feedback på dette layout?
Jeg har stiret mig blind på layout'et og jeg syntes der mangler noget, jeg ved bare ikke hvad...
men det er jeg sikker på I ved.

http://www.dequete.dk/design/

Tak
Mads Vang

N.B Der er ikke nogle links på siden der virker da det kun er et layout og er under udarbejdelse.

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 16-10-04 18:27

hun ser da sød ud, men hvad vil du gerne vide,?

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 16-10-04 18:30

alt, hvordan layout'et gennerelt tager sig ud
hvad i syntes der mangler
hvad kunne gøres anderledes eller bedre
osv.

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 16-10-04 18:35

hvis man kunne forstå sproget ville det måske være lettere at hitte ud af hvem den skal henvende sig til, men jeg opfatter det bestemt som en seriøs side, det ser bestemt godt ud, der er ikke noget i vejen med design og layout efter min mening.

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 16-10-04 18:38

Tak

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 16-10-04 18:43

Jeg har selv været i store problemer med min egen hjemmeside. Det værste var pludselig at skulle designe siden og alene det at finde ud af hvordan links i v.side skal opføre sig, var ikke så ligetil, der er jo et hav af sider man kan få ideer fra, med den ene mere smarte løsning end den anden.
Jeg har luret en del på offentlige hjemmesider, for der er tingene sat op ret "rent" og uden ret mange dikkedarer, men skal der være plads til lidt spøg og skæmt, så skal siden vel også "invitere" til det.
Din start her giver mig indtryk af en professionel "ren" side.

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 16-10-04 18:53

Hvad med at få teksten formateret bedre i den højre side,?
skal billeder være centreret under teksten,?
hvad med at lave en miniature af det nederste billede, hvor man så klikker til et større,?

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 16-10-04 18:54

det nederste billede synes jeg er dårligt, når vi taler om en menu i et program. Det må du kunne lave meget flottere.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 18:54

Jeg synes det ser godt ud, der er ikke rod nogen steder og den holder den samme stilover hele linien, jeg håber du er i stand til at holde stilen så ren når den engeng kommer op og køre ;) god simpel grafik, men jeg synes der er noget med menuen som jeg ikke helt bryder miig om, men jeg kan ikke helt sætte fingeren på det.

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 16-10-04 19:12
Kommentar
Fra : xick

Dato : 16-10-04 20:28

Hvis du skal have en simpel hjemmeside med mange besøgende synes jeg http://www.dequete.dk/design2/ er god!

Går du lidt mere op i designet, så synes jeg måske du skulle få et andet top-banner og evt en lys grå farve som baggrund istedet for den helt hvide farve - synes hvid er lidt skarp.. Men jeg synes det er et flot simpelt design..