/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Undertekster ?
Fra : Bhlas
Vist : 379 gange
80 point
Dato : 16-10-04 13:03

Halløjsa !
Jeg sad igår nat, og fandt den her fede side, hvor man kunne finde danske undertekster til stort set alle mine film.
Det hele virkede fint, og jeg fik kaldt filmen det samme som .srt filen hed. Underteksterne virkede, der var no problemos, men da jeg så ville til at se film her i eftermiddags, så virkede de lige pludselig ikke længere ? Ikke på nogen af filmene !

Hvordan kan det være ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-10-04 13:10

Hejsa

Her er guide som fortæller hvordan man sætter undertekster permanemt på film

http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=4

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 13:25

Du kunne ikke lige oplyse om hvad det er for en side :)

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 16-10-04 16:05

Hehe .... divxstation.com, den er suveræn til alle de nye film !
Ellers er der også "subtitles.cz", men den er jeg nu ikke lige så imponeret over ...
Prøv også www.kasaa.dk/Dvdfilm.htm ...

Annuller spørgsmålet
Fra : Bhlas

Dato : 20-01-06 15:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål