/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
hjælp til dansk stil.
Fra : rudik
Vist : 486 gange
26 point
Dato : 16-10-04 11:45

Hej.
Jeg er en dreng på 15 år, går i 8kl.
Og jeg fik en stil for, her lidt før ferien.
men jeg har simpelt hen ikke fantasi nok til at kunne starte på den.
så vil spørge om i kunne hjælpe mig lidt på vej :-|

----------------------------------------------------------------------------

jeg skal forstille mig at jeg er i en luft havn, mennesker fra alle egne af verden passerer forbi, på vej til eller fra. mange situationer udspiller sig.

[ Tag udgangspunkt i situationen, samtaler, stemninger..., og beskriv hvad du oplever.

------------------------------------------------------------------------------

Det er hvad opgaven lyder på, for midt vedkomne.

Men skal bare lige have hjælp til en start.

på forhånd tak.

______________________________________________

Ps. ikke snyd at spørge om hjælp !
______________________________________________

//har ikke flere point

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 11:55

Nu spørger du om starten.............. Mange gode historier starter jo med...

Der var engang..

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 16-10-04 11:58

___

Jeg sad i den stærkt trafikkerede lufthavn. Folk fra alle verdens lande verden gik og løb forbi mig. Store Amerikanere, små kinisere. Mødre med små børn ved siden af. Travle forretnings folk med deres sorte taske lige i højre hånd.
Men mig....
Jeg har ikke travlt

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 16-10-04 11:58

- der var engang... Er hvis det er et eventyr!

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 36 point
Dato : 16-10-04 12:12

ok, hvad så med.

Stille som døden, sad jeg der og ventede. Jeg så det ene spøgelse efter det andet komme forbi, den eneste forskel på de falmende skygger der svævede hen forbi mig, var deres nationaliteter. Jeg prøvede at gennem skue hvad der skete med mig, men det var umuligt. Jeg så op, på de store skærme der skulle fortælle om afgange og ankomster. Det eneste jeg så var ettaller og nuller. Jeg blev kold inden i,

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 16-10-04 13:37

hehe. mange gode forslag.
det er ikke et eventyr.
det er en stil / roman

jeg skal bare have indspiration

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 16-10-04 13:53

Jeg har prøvet at give lidt!

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 16-10-04 14:04

Tak for svaret troldenesdhb.

det der vil min lære kunne lide. måske lidt for meget spøgelses halløj. men det gav mig inspiration.

Gad godt at høre den færdige roman Troldenesdhb

//rudik