/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sonja Fra Saxogade
Fra : upyoursmate
Vist : 2865 gange
50 point
Dato : 14-10-04 22:16

Er der nogen der ved hvad hus nummer Sonja skulle forestille at bo i??

Mvh

Accepteret svar
Fra : syllemus

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-04 23:21

nr. 6 så vidt jeg kan huske.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-10-04 23:25

Hvorfår i øvrigt- er du flyttet til Saxogade?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 01:43

Ja, jeg mener nu at kunne huske at det var nr. 16. Men prøv dog at ringe til Jytte Abildstrøms teater i Kbh. Noen der vil give dig svaret, måske endda Jytte selv.

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 31-10-04 00:09

Tak for svaret syllemus.

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 09-02-05 05:46

Sonja boede ikke rigtigt i Saxogade, men i Dannebrogsgade. Samme gade som Jytte Hauch-Fausbøll der skrev Serien. Sonjas veninde hed dengang Julie Lund Hansen; som også var med i serien som Sonjas veninde. Julie er yngste datter af Jytte Hauch-Fausbøll og nu gift med Ole Stephensen og selv mor til 2 piger. Jytte Hauch-Fausbøll lever ikke mere, hun døde d. 09. Juni 1988. Hvis du ikke får fat i Jytte Abildstrøm, kan du jo prøve at sende Ole Steffensen en mail og derigennem sikkert få Julie til at huske filmens husnr. i Saxogade