/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lydkort
Fra : Fattig
Vist : 386 gange
100 point
Dato : 14-10-04 21:54

Ved overspilning fra LPér og bånd til Pcér bruger jeg et lydkort der hedder Creative Sound Blaster PCI, og får et rimeligt resultat. Kan et andet lydkort anbefales så optagelserne bliver endnu bedre, eller er det programmerne der er afgørende.

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-04 22:58

Det er nok mere programmet der er afgørende! Jeg gør selv det samme for mine venner og har ingen klager - heller ikke når jeg indspiller mit eget personlige musik! Programmet jeg bruger hedder cool edit pro og er et Lydstudie for proffesionale (amatør) musikkere! Dvs at man skal kende vejen rundt i et studie - men så kan man også det hele! Bla. fjerne cracks og pop og baggrundsstøj mm! Men virkelig varmt anbefalingsværdigt

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 24-10-04 13:28

Tak for svaret peque.
Jeg fortsætter med det eksisterende lydkort.