/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Vil gerne downloadet det hele. uden at b~
Fra : Surf
Vist : 499 gange
20 point
Dato : 14-10-04 15:24

Ja det sige sig jo selv ik. Men er der en måde der bryde det der betaleling sider. eller programmer til det. så man kan downloadet det hele fra en side

lad mig forklar det. fx på http://www.sims2.thesimsresource.com/index.php skal man være betalte medlem for at ku downloadet det hele. mens de der ikke betaler kan ku downloadet fa ting af det. men jeg vil gerne ku downloadet det hele uden at betale det

så er der en måde der kan bryde det så man kan det. eller findes der en program som kan gøre det. please svar mig ik

jeg ved det er udlovlig. men alligevel ik

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 30 point
Dato : 14-10-04 15:33

Nej, ik!

Kommentar
Fra : Yude

Dato : 14-10-04 15:35

Jeg mener, du måske kan finde, hvad du leder efter her: http://www.antipirat.dk/
Prøv eventuelt i download-sektionen eller i FAQ'en. Ellers skriv til dem på downloadudenatbetale@antipirat.dk.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 14-10-04 15:39

Hej Yude

Humor i verdensklasse

Moltov

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 16:13

Øverst på denne side kan du downloade HELE internettet gratis : http://home20.inet.tele.dk/friheden/download_dk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-10-04 18:03

He he elsker god og tør humor.

Hej Surf, i gamle dage kaldte man det "at hacke" eller noget lignende, ææhh var det ulovligt?
Kom man i spjældet (spjældet=fængslet).

Desværre Surf

MVH maya

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 14-10-04 18:55

Prøv på www.stavekursus.dk

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 14-10-04 18:55

Prøv på www.stavekursus.dk

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 14-10-04 19:04

Lukket den her emne. da det ikke føre nogen veje henne

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 14-10-04 19:06

Tak for svaret Du ikke kom med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 19:19

Nej vel ?

Det var ikke detstodmindre det rette svar !!!

..ulovligheder får du næppe svar på i et åbent forum, som hér på Kandu.dk !-/

</MOLOKYLE>