/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Guppy Forum (hvad siger i?)
Fra : rudik
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 13-10-04 15:56

hej...
idag hvor jeg var nede ved den lokale kiosk, købte jeg et computer blad.
der stod noget om at lave hjemmeside på 2 timer.
hmm tænkte jeg, og købte bladet.

og nu er jeg altså igang med at uploade det på min FTP c,")...

også vil jeg lige spørge jer om, hvad i syns om guppy forum systemet, som kan downloades her

http://www.freeguppy.org/download.php?lng=en

//rudik

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 13-10-04 17:14

er totalt rodet prøv phpbb i stedet

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-04 17:56

Det er et imponerende roderi som du har klaret på 2 timer. Men hvad syntes du selv om overskueligheden???
For mig er det lidt forvirrende, når man "klasker" det hele op på den første side.
Hvis du selv kom ind på en sådan side, som du ikke kendte i forvejen; hvordan ville du så selv reagere?
Prøv at lave en mere overskuelig indgangsside, som er let at forstå, og giver hurtigt overblik over de emner du vil informere om!

Det er ikke meningen at man skal jage folk væk med det samme, men at få dem til at blive og fristes til at klikke videre i menuen!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 18:50

rudik - jeg vil da gerne se dit forum når du har lavet det.
Den side du henviser til syntes jeg er rimelig overskuelig uden alt det fancy som tit er med til at forvirre.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 14-10-04 16:07

har prøvet noget phpBB

jeg vil gerne prøve noget nyt

er det nogle der kender, andre gratis forums sytemer end phpBB og Guppy?

//rudik

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 14-10-04 16:20

Tak for svaret severino.

tror at jeg leder vidre efter nogle andre forums systemer.

syns det vil være kedeligt med et PhpBB forum. for det er der utrolig mange der kender.

//rudik

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 30-05-05 08:52

hej rudik..
Jeg har problemer med at uploade Guppy.. Jeg har også cd-rom fra bladet. Hvad har du gjort ?
Som man kan se på PC-Planets hjemmeside er jeg ikke den eneste der har problemer med Guppy.
Hjælp ønskes.
Ming

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 31-05-05 07:40

det havde jeg også ;) men gå da ind og hent den nyeste version på deres hjemmeside http://www.freeguppy.org/download.php?lng=fr der skulle ikke være nogle fejl i den.

min ven er ved at teste guppy på hans test server hos frac den kan ses her www.gyppy.frac.dk og han bruger den nyeste version.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 31-05-05 07:41

undskyld her er den ---> http://www.guppy.frac.dk/

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 31-05-05 07:44

men hvis du vil have et cms system, vil jeg da anbefale det jeg bruger på min side www.rudik.dk det hedder phpfusion og kan findes på www.phpfusion.dk om nogle dage. ellers kan du bare maile til mig, www@rudik.dk. hvis du vil have phpfusion 5,1
du kan læse inde i deres nyheder, hvorfor de tidligere versioner er taget væk. Men phpfusion er nok det bedste og mest bruger venlige cms system, som stadig dur til noget, som jeg kender.