/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Høje omdrejninger
Fra : reneholm
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 13-10-04 08:46

Hejsa

Jeg håber at jeg kan beskrive mit problem godt nok

Jeg har en Fiesta hvor motoren kører med høje omdrejninger når jeg holder stille med koblingen nede, hvis jeg så giver lidt gas falder den ned i normal omdrejninger igen.

Hvad kan problemet være??

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 110 point
Dato : 13-10-04 09:55

Det er nok din karb (evt. choker) som ikke er helt ok! det kan også være noget så simpelt som din speederforbindelse fra pedal til karb som er lidt "træg", og skal måske bare smøres!

Mvh
palle jensen

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 13-10-04 11:07

hvis der er automatchoker på din Ford-vogn, så vil jeg tro at det er der fejlen ligger..

Skibonitten

Godkendelse af svar
Fra : reneholm

Dato : 22-04-05 18:27

Tak for svaret pallenoc.
            Bedre sent end aldrig, det var min kaburator der bøvlede den var simpelthen løs