/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan man finde en slettet mail igen
Fra : jjn31
Vist : 853 gange
200 point
Dato : 13-10-04 07:05

Hej

Dette er måske et fjollet spørgsmål, men man kan jo så meget i dag, så hvorfor ikke dette..
Kan man gendanne emails der er slettet fra mappen "slettet post" i outlook. Eller er de væk for evigt?

mvh Jesper

Accepteret svar
Fra : Clausen

Modtaget 210 point
Dato : 13-10-04 07:38

Det er næppe muligt da mails ligger i en pakket fil og da ville nok et rescue-program ikke kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 13-10-04 08:20

Der er en løsning på denne side du måske kan bruge:
http://eksperten.dk/spm/508475

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-10-04 10:56

Hvis du bruger din computer meget, eller defragmenterer den, så bliver den overskrevet, men ellers kan et recoverprogram gendanne(finde den igen).
Eller hvis du har Norton antivirus og har en beskyttet papirkurv, så er den beskyttet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 13-10-04 11:16

måske virker det her du kan gå ind i systemgenndanelse

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 13-10-04 15:48

Nej, systemgendannelse duer ikke, det har jeg prøvet.
Palle har du et forslag til et sådan "recover prog", for den med eksperten.dk ser mig noget avanceret ud.

mvh Jesper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-10-04 21:28

Jeg vil formode du har tømt din postkasse, og du ikke bruger Norton, ligeledes at du ikke kan få afsenderen til at sende mailen igen (Han kan have den i sendt post)
Ligeledes forstår jeg du du bruger Outlook, og ikke Outlook Express.
Jeg vil først sige, det skal være en vigtig mail, for at bruge meget tid, for at få et undelete til at gennemtrave dit C drev, som godt kan tage flere timer.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 18-10-04 12:38

jeg vælger Clausens svar, da det ikke er lykkedes mig at gendanne min mail.

VH Jesper

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-10-04 06:10

Jeg har prøvet mig frem med de 2 undelete-progammer jeg havde (DirectorySnoop og Recover4All) og det lykkedes mig hellere ikke at finde Slettet post som regenererbar. I Øvrigt tak for points.