/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hademail.
Fra : creamygirl
Vist : 623 gange
201 point
Dato : 12-10-04 11:03

Jeg har modtaget min allerførste hademail - og for det ikke skal være løgn, så er det fra een bruger her på kandu.dk.

Egentlig skal dette ses som en advarsel til andre kandubrugere, som måske ikke vil bryde sig om den slags henvendelser. Lad være med i en tråd at skrive jeres mailadresse, hvis I ikke har lyst til senere uopfordrede henvendelser - for tro mig - ikke alle herinde er rare mennesker - der er ihvert fald mindst een ret så syg person iblandt os.

Jeg kunne være ligeså ufin som denne hadske person og oplyse afsenders nick,
men det undlader jeg. Dog skal afsender vide, at jeg nu har din IP (du skulle måske have tænkt dig lidt bedre om inden du røg til tasterne - og fortsætter du kan
det måske få følger

//Creamy

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 11:07

OH MY GOD, Creamy?!
Det er da forhåbentligt en aprilsnar midt i oktober?!
Skriv dog til kandu- teamet, så den ynkelige person, bliver banned for good!!

BTW hademails, det troede jeg var noget pubertetstøser sendte til hinanden når hormonerne går højt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-10-04 11:12

Creamygirl, æv æv det er sq da for meget og totalt sygt

Jeg syntes det er flot nok du ikke vil oplyse hvem "synderen" er og måden du tackler det på er ok.......men kors hvor er jeg nysgerrig efter at høre hvem det er

// Toupie

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 11:14

Har du virkelig været så letsindig at udlevere din email adresse?
Det har jeg nu også, men jeg har ikke modtaget noget negativt.
Det lyder meget fint, at du ikke vil oplyse hvem hademailen kommer fra, ikke mindst fordi den kan være fra en der gemmer sig bag et andet nick, men du mistænkeliggør jo stort set alle andre Kandu brugere på denne måde og jeg kunne da godt tænke mig at være holdt uden for mistanke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-04 11:18

Creamy
Man kunne jo publicere brevet med afsenders navn, her på kandu.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 11:24

Creamy..er ved at dø af nysgerrighed

Men ja, det må ikke være særligt rart..og nej, ikke alle mennesker er søde og rare..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 11:24

Øehbøe... Hvorfor har du stillet spørgsmålet til både 1 og 50 point creamygirl ..og begge gange i smalltalk ? En fejl ?

Nå men : http://1984.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 11:27

Jeg er også ved, at dø af nysgerighed, men ville ikke skrive det i første omgang... tænk nu hvis jeg var den eneste:p

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 11:31

Jeg kan oplyse, jeg i øjeblikket ligger inde med 41 kandu.dk brugeres emil adresser

INGEN ligger inde med min private

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 11:36

Afpresning Molo

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 11:39

Molo-> Du har ikke min

Sidder og synes det kunne være så hyggeligt med et RL- møde!! Sikken en gang diskussioner der ville fyge henover øl- bordet!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 11:40

En bruger kom forleden til at overdrage mig 11 emil adresser ved et uheld. Vedkommende havde broadcastet en besked via Bcc feltet istedet for Cc feltet ved afsendelsen. Dårlig idé, da alle så kan se hvem beskeden ellers er sendt til.

Man skal tænke sig om når det kommer til følsomme oplysninger. Selv benytter jeg 2 'offentlige' emil adresser. 1 til Kandu.dk og sitets brugere og 1 til download af div. ting og sager, hvor man SKAL angive emil adresse. Det er iøvrigt kun den sidste jeg modtager spam på. Hvis min kandu.dk emil : molo->Snabel A<-lite.dk bliver en spammodtager, fordi folk har misbrugt den ...hvilket forhåbentlig ikke sker, så opretter jeg strax en ny

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-04 11:41

Et godt råd til e-mailudlevering:
Opret en hotmail til formålet, og brug den. (du kan glemme den efter brug)
Du kan altid via webmail bruge denne mailadresse til give din rigtige mailadresse.
Her er hotmail - www.msn.dk eller www.msn.com

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 11:42

calista Jeg står gerne ved det..jeg er født nysgerrig *GG*

MOLO..hmppff

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 11:53

[hør] calista -> HIT MED DEN !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 12:01

Aldrig Molo!!! MUHAHAHA

Så ville jeg jo pludselig modtage emiler fra andre end kandu og kommunen!! Det går virkeligt ikke!!

Mango, kommer du så også galt afsted med din nysgerrighed?? Jeg får ALTID stukket min smukke næse for langt frem!!

Kommentar
Fra : Sanne09

Dato : 12-10-04 12:01

Molokyle -> Undskyld jeg lige retter dig. I din kommentar kl 11:40 skriver du at vedkommende havde broadcastet via Bcc i stedet for Cc. Det må da have været lige omvendt. Modtagere i Bcc (Blind Carbon Copy) er 'usynlige' for de øvrige modtagere af mailen.

mvh
Sanne09

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 12:02

calista -> Jeg har da prøvet at tromme folk sammen ..til en fisketur f.eks. ..men det har der aldrig været stemning for

Et ØL møde lyder derimod som en super fin idé

..evt. på neutral grund : Carlsberg rundvisning ?

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 12:09

Molo, Seriøst?! En FISKETUR??? Hvad tænker du på, mand? Stå i stiv kuling og blive forfrossen, bare for at fange fisk (der iøvrigt stinker værre end jeg ved snart ikke hvad!!)

Carlsberg rundvisning? Hm..interessant forslag *SKÅL*

Er det nu, jeg skal sige, at jeg ikke kan lide øl??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 12:11

Sanne09 -> Korrekt ! Tak for rettelsen

http://www.putergeek.com/email/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 13:16

Hva' med jer. Er Kandu.dk begyndt at hoste og hakke, som jeg efterlyste forleden ?

Det har nu også kørt for godt, for længe, til at være sandt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 13:17

Hva' med jer ? Er kandu.dk begyndt at hoste og hakke, som jeg efterlyste for et par dage siden ?

Jeg får ingen emiler

Det har også kørt alt for godt, for længe, til at være sandt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 13:18

..og problemer med at sende kommentarer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-10-04 13:28

Hold da op!!
Kan kandu ikke klare lidt smalltalk?
Har ikke kunne entrere kandu i en lille times tid, ingen emiler før nu. Skummelt, at det næsten altid hænger sammen med smalltalk's trådene!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 13:29

Synes egentlig ikke du "skylder" vedkommende, at holde hemmeligt hvem det er.
Sådan set af flere årsager.

At Øvrige brugere finder ud af, hvad vedkommende "står for".
Og også som nævnt, at der ikke bliver nogen grundløse mistanker brugerne imellem.
Og den sidste som er lidt søgt, men dog en mulighed: at nogen måske tænker, at det bare er noget du finder på, enten for at skabe opmærksomhed, eller for at få folk til at "lægge 2 og 2 sammen" og tænke, "det er garanteret den eller den", ud fra betragninger om hvilken kommunikation der har været her på siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-10-04 13:38

Jeg er også nysgerrig efter hvem det kunne være... Det er uforskammet, Creamy. Min fulde sympati herfra.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 14:01

Så kom der atter emiler ...men det går sgu lidt trægt

I alle samfund findes en eller anden narrehat, der ikke evner at opføre sig anstændigt og begå sig socalt. Jeg kan leve med dette, når det foregår i åbent forum, men at begynde at cikanere folk privat eller ligefrem fremsætte trusler, dét bør meldes til rette myndigheder

Til gengæld synes jeg ikke man bør falde for fristelsen til at udstille brugeren i gabestok til offentlig spot og spe. Der skal foreligge en mulighed for, at vedkommende besinder sig og sender creamygirl en uforbeholden undskyldning, så denne pinlige sag ka' gå i glemmebogen.

Hvem end du er ? Så bring orden i tingene !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 14:32

MOLO..Hørt..du har fuldstændig ret...MEN SKER DET IKKE...SÅ SPYTTER VI

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-04 14:33

Som sådan kan jeg godt forstå at flere er nysgerrige, men helt ærlig altså. For det første skulle dette slet ikke have været postet som et indlæg, men derimod som et tip. Noget gik galt og det kom så på som en tråd i stedet. Dette beklager jeg, for det var slet ikke hensigten at der skulle en dialog i gang.

Dernæst ser jeg absolut INGEN grund til at udlevere et profilnavn. Dertil synes jeg sq nok at kandu er fyldt med fnider fnadder og mudderkastning nok, som det er allerede?!
Eneste grund til denne oplysning, er at jeg finder det nødvendigt at gøre vedkommende opmærksom på at han/hun bevæger sig ind på hvad jeg mener er er moralsk forkert, og et spinkelt håb om at vedkommende stopper mens legen er god, ved at jeg gør chikanen synlig her og ikke kun i min mailbox.
Staklen, skal som Molo siger ha en chance for at gøre skaden god igen uden at det berettiger en personhetz.

Dova sorry, men du er simpelthen bare for meget.
Lige meget hvad der sker her på kandu, så stormer du frem med dine slibrige kommentarer om andres måde at gøre sig selv til et objekt for opmærksomhed. Jeg skrev i mit startindlæg, at der findes mindst een syg person her på kandu. Det kan jeg nu se der ikke passer. Der findes to - nemlig dig - og så denne klamme mailskriver. At du virkelig tror man sidder og opfinder den slags fortæller mig i grunden ret meget om, hvad du i dit sind står for. Er du virkelig så indebrændt i dit had til mig, at du ikke kan se det er noget forbandet svineri der sker - og dermed noget vrøvl du lukker ud. Dine gisninger står helt og aldeles for din egen regning. Klart at jeg skulle ha gjort mig disse overvejelser inden jeg valgte at poste - for jeg kunne jo ha sagt mig selv, at du ville komme med så latterlig en kommentar.

Dig og så dine påstande!

Da Arne. Jacobsen blev forfulgt var din teori at det var ham selv der gjorde det i et forsøg på at skabe opmærksomhed. Du må eddermame ha mig undskyldt, men mon ikke det er dig der i stedet har et problem med opmærksomhed?! Noget kunne tyde på det!

//Creamy

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 15:10

Hvad med dine påstande. Nu har du lige skudt med spredehagl og nogen rammer du, men hvad med alle dem, der tror du har remt en de har i tankerne.
Hvis du ikke kan gøre anklagen færdig burde du aldrig have fremsat den for de fleste ved godt hvem du har været efter med dit rivejern. Nu fik Dova et gok igen og den næste er vel mig, men jeg skriver ikke hademail og har i øvrigt aldrig bemærket at du skulle have lagt en email adresse ud. Nu må du til at vise hvad du består af frøken Rivejern!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 12-10-04 15:11

Hej Creamy
Nu, hvor det er en tråd vil jeg lige sige det er godt du gør opmærksom på det. Det er en øjeåbner til os andre (og dig selv)om at passe på ikke at opgive vores e-adr.
Selv er jeg en meget nysgerrig sjæl, men jeg er klog nok til at vide, at der er grænser, derfor håber,jeg og ja tror også du er smart nok til ikke at give efter for de andres ihærdige nysgerrighed og Bjarne, der laver det om til at dreje sig om ham.
Nu har jeg jo før set, at du har gjort noget ved det, når der har været utålelige indlæg, og det at du nævner, at du har ip-adressen siger mig også at du har styr på denne situation.
Jeg vil ønske for dig at du ikke modtager mere, så du har vel allerede skiftet adressen ud!? At blokere afsender er vel ikke nok, da det jo nemt kunne være en med flere selv.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-10-04 15:15

Creamygirl, blander mig lige lidt .....og det er ikke for at forsvare Dova (det kan hun sikkert selv) men som jeg læser det, så bliver du ikke anklaget og ej heller mistænkt for at have gjort det. Da jeg først læste dit indlæg og tænkte over hvilket svineri (læs: psykopatisk opførsel) det er at sende hadebreve til andre, kom jeg da også ind på tanken om, at nogen sikkert kunne finde på at skrive sådan for at skabe splid, for som du selv skriver så er der også syge mennesker herinde. Men ikke én gang strejfede den tanke mig, at det var det du havde gjort. Som jeg læser Dovas kommentar, så var den ikke rettet til dig men hun luftede en tanke om, at nogen måske kunne finde på at anklage dig for det.

Håber du forstår hvad jeg mener og at det ikke er en anklage rettet mod dig

// Toupie

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 12-10-04 15:29

Til Bjarne - sålænge du ved at det ikke er dig - så vær glad for det! DU bringer selv mistænkligheden på banen og Dova gør det straks på alles vegne. Tal for dig selv kvinde! Få styr på din forskruede hjerne, Tag en slapper! Hvorfor prioritere I sygelighed højere end løsninger? (Forventer ikke noget svar, det var et spørgsmål der indeholdt svaret!)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-04 15:32

Du kan være ganske rolig Mulberrey. Jeg har styr på situationen, og selvom Bjarne endnu en gang vil dreje focus på ham sig, så kan jeg sagtens modstå både hans fornærmelser og forsøg på at gøre mig hidsig

Toupie-> jeg forstår hvad du mener, men jeg har mine grunde til at føle det som en anklage når teorierne kommer fra den kant....mere præcist kan jeg ikke sige det.
Desuden kan det godt være jeg anses som en irriterende person med mine egne meninger. Sådan er jeg også og det giver knups - men ikke mere end hvad man må forvente når ikke man vil lade lade sig kue af et mindre flertal.
Det som pisser mig af.... er at vil folk overfuse mig for mine meninger herinde, så er det da ikke mere end fair, at jeg angribes herinde - og ikke privat. Det er simpelthen for sølle.

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 12-10-04 15:33

Hej Creamygirl

Puha.. Synes det er lidt uhyggeligt - har også givet min mail ud her...
Synes bare det er godt du laver tråd der minder os alle om at det ikke altid er lige uskyldigt der der foregår på nettet!!
Håber ellers at du har det godt og er kommet dig over forskrækkelsen

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 15:35

Det er ikke mig der mistænker nogen. Jeg vil bare ikke mistænkes fordi det nu skal være så synd for rivejernet. Hvem siger, at det passer?

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-10-04 15:35

Hvad har idioten skrevet til dig? Det er selvfølgelig valgfrit om du vil svarer eller ej.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-10-04 15:37

creamygirl

Hvad har idioten skrevet til dig? Det er selvfølgelig valgfrit om du vil svarer eller ej.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 15:39

Hvem f..... er det lige der påkalder sig opmærksomhed, ja jeg spørger bare.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-10-04 15:43

Giv mig din email addy Creamy, så sender jeg dig en elskemail. Så går det lige op

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-10-04 15:43

Creamygirl, vi har vel alle vores egne meninger uanset om vi er enige med mange andre eller få men vi er helt enige; hvis folk er utilfrdse/utilpasse med det du eller andre skriver herinde, så skal det postes herinde og ikke privat i en hademail.

// Toupie

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 12-10-04 16:24

Creamy>> På en måde synes jeg jo du anklager alle. Det er en profil på kandu.dk men du vil ikke sige hvem. Dermed er alle potetielle syndere. Alle kan mistænke alle, det er måske ikke så pænt af dig.
Så sig da bare det var mig...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 16:29

Sjovt nu har jeg for første gang på molo->Snabel A<-lite.dk modtaget en af disse vanvittigt morsomme emiler :

Citat
Dear Sir/Madam,
As you read this, I don´t want you to feel sorry for me, because, I believe death is unavoidable..
My name is ANDRE LUCAS a business merchant in Durban, South Africa. I have been diagnosed with Esophageal cancer .It has defiled all forms of medical treatment, and right now I have only about a few months to live, according to medical experts in Italy. I have not particularly lived my life so well, as I never really cared for anyone(not even myself)but my business. Though I am very rich, I was never generous, I was always hostile to people and only focused on my business as that was the only thing I cared for.But now I regret all this as I now know that there is more to life than just wanting to have or make all the money in the world. I believe when God gives me a second chance to come to this world I would live my life a different way from how I have lived it. Now that God has called me, I have willed and gave most of my property and assets to my immediate and extended family members as well as a few close friends.
I want God to be merciful to me and accept my soul so, I have decided to give alms to charity organizations, as I want this to be one of the last good deeds I do on earth. So far, I have distributed money to some charity organization in Algeria and Rwanda. Now that my health has deteriorated so badly, I cannot do this myself anymore. I once asked members of my family to closeone of my accounts and distribute the money which I have in the bank to charity organization in Somalia and Uganda, they refused and kept the money to themselves. Hence, I do not trust them anymore, as they seem not to be contended with what I have left for them.
The last of my money which no one knows of is the huge cash deposit of Nine Million United State Dollars $9,000,000,00 that I have with a finance brokers and Security underwriters in Europe, this financial company operates in funds management,international cash,banking with a reputable correspondent bank worldwide,bullion underwriting,security handling and general appropriation. I will want you to assist me transfer this deposit into your bank account and dispatched it to charity organizations .Please kindly contact me through the above telephone number for more details.Keep this confidential and treat with discretion,while i await to hear from you.
I have set aside 15% for you and for your assistance.
God be with you.
Andre Lucas.

Der konsekvent bliver meldt til statsadvokaturen via : it-kriminalitet@politi.dk

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ting27

Modtaget 201 point
Dato : 12-10-04 16:34

creamygirl>

Læs lidt her fra ARIN's site: http://www.arin.net/abuse.html
Skriv afsenders IP ind her og du vil få en abuse-mail+anden info, til hans ISP som du bør kontakte: http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/whois/whois.html

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-10-04 16:39

molokyle> hehe.. nu bliver politi'et nok rimeligt gnavne (gjorde de da jeg sendte en nigeria-mail til it-kriminalitet@politi.dk). Du skal sende den direkte til statsadvokaten for særlig økonomisk kriminalitet. Jeg får de der mails meget ofte og gider sq ikke sende dem til statsadvokaten, da jeg også ved, at de har set dem 1K gange før.
Fra den dag har jeg holdt mine ikke lovlige mails for mig selv.

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-04 17:17

Hold da op!
Det er da mærkværdigt at folk mener alle er under mistanke, fordi der ikke dukker et profilnavn op. Hvad i alverden vil I bruge et sådant til?! - andet end endnu en omgang chikane. Hvis nogen skulle være i tvivl, er jeg sq mere interesseret i et rigtigt navn og adresse. Et profilnavn siger jo ikke en skid.
Et er at være nysgerrig, men har man intet navn, intet ansigt, ja ikke en gang et køn at koble på, så kan det sq da være lige meget. Uanset hvordan man vender og drejer den, så kender vi altså ikke hinanden, blot fordi vi tumler rundt i et forum.

Forhøjer point og giver dem til ting27 - endelig noget brugbart i stedet for en masse ævl om hvem denne profil er.

Alle i tråden er hermed renset for mistanke - også dig Bjarne -
håber du kan bruge det til noget

//Creamy

ps. Glem nu ikke, at dette kun var ment som en advarsel. At det så blev sidestillet som et forsøg på at skabe opmærksomhed, splid... whatever - tja, det siger vel mere om de personer bag disse tanker end det gør om almindelig sund fornuft.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 17:25

ting27 -> Dette er ikke korrekt. Sidst jeg skrev, fik jeg et sobert svar. Polititiets IT-sektion har oprettet en særlig gruppe i forsøget på at linke den negerianske mafia, der menes at stå for narkotikahandlen, sammen med de omtalte nigeriabreve. Derfor har de netop anmodet offentligheden om at anmelde alle tilfælde for at kunne kortlægge forbindelserne. Der er en artikkel på Politikens hjemmeside et sted ..omkring 1 måned gammel, men jeg gider sgu ikke lede den frem

Her er hvad jeg skrev dem :

Citat
Dato: Tir, 12. okt 2004 16:47
Fra: molo->Snabel A<-pc.dk
Til: IT-Sektionen <it-kriminalitet@politi.dk>
Emne: Sydafrikansk Fup og svindel (Nigeriabreve)
Filer: MRANDRELUCAS.txt (5 KB)
Att. IT-Sektionen.

Jeg har nu gentagne gange modtaget denne slags fup og svindel i min e-mail på molo->Snabel A<-pc.dk og har tidligere gjort Dem opmærksom derpå.

Nu er disse breve imidlertid også begyndt at dukke op min anden e-mail adresse : molo>Snabel A<lite.dk

..og på samme dag ! Derfor vedlægger jeg hermed brevene i en vedhæftet tekstfil og overlader Dem at foretage videre.

Mvh. Henrik Mortensen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 17:31

[hør] creamygirl -> Jeg er mere end berygtet for at ævle

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 17:40

Tak for "rensningen". Du ville selv blive ligeså irriteret som jeg. Vi kender begge Kandu's andegård og jeg kæmper med åben pande hvis jeg kæmper. Jeg er helst fri.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 17:53

Jeg nægter at tro; nogen ka' bli' li'så irriteret som Bj-arne-D

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 17:55

Tro om, MOLOM

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-04 17:55

Du tager fejl Bjarne, hvis du tror jeg ville blive irriteret.
Jeg ved (som den eneste ) hvad jeg selv står for og beder ikke andre forholde sig til det - og havde det været dig der var blevet udsat for privat chikane, ved jeg, at jeg I hvertfald IKKE havde grebet det an som du gjorde.
Believe it or not - det ville have været det sidste der faldt mig ind, at jeg skulle have brug for at blive renset....Men sån´er vi så forskellige - og heldigvis for det.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-10-04 17:56

creamygirl> takker

molokyle> hmm.. de var ikke glade for at jeg sendte det til dem i sin tid. Faktisk var den person der skrev til mig temmeligt lam. Desuden er jeg ikke meget for at kommunikere med de højere magter, så jeg lader dem bare være i fremtiden, og leger med svindlerne alene. Du må gerne anmelde nogen for mig hvis du så godt kan li' det. Jeg har fået et telefonnummer til en nigerianerne af dem, ved hjælp at kommunikation... måske politi gerne vil ha det... men det får de ikke.
Jeg har hørt om flere der har fået svindlerne til at sende et lille beløb til at man kan starte op på.. meget smart ik'. De kan gøre en rig!..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 18:00

ting27 -> Rolig du. Som gammel CA'er og børnemagt aktivist skælver og stammer jeg selv ved ordet polititi

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-04 23:22

Hej creamygirl - det er mig der lige har købt spørgsmålet.
Om ikke andet, så tænker vi nok lidt mere over,
om vi vil lægge vores e-mail her eller i andre forum.
Jeg var nok blevet temmelig gal hvis jeg havde fået sådan en "hademail".
Eyvind.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-04 23:56

Tja Eyvind, gal kan det jo ikke betale sig at blive, men jeg indrømmer dog at jeg er temmelig skuffet. Jeg har ikke modtaget noget 'hademail' siden inat, så jeg kan jo blot håbe at det var tomme trusler. Alligevel synes jeg at det er en svinestreg uden lige, som jeg håber at andre bliver forskånet for.

Gad vide hvorfor jeg har fået returpoint 10 gange?!
det troede jeg ikke var muligt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 07:49

11 ? </MR_NOSY>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 12:38

12?!

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 13-10-04 22:37

jaja.. jeg skulle så også lige se hvad det nu var for noget...

hademails.. jamen det er vist hvad man må regne med hvis man fører sig lidt frem "offentligt".
Jeg har jo mit eget forum, og som admin bliver man også udsat for lidt af hvert.
Men.. Ip'er er jo afslørende, og ret nemme at arbejde videre på, så skulle der komme noget der går over mine grænser (som er ret vide efterhånden), så ved jeg da hvad jeg skal...
Sidste besked jeg fik var at jeg havde ødelagt en brugers liv så meget at jeg ville blive nævnt i et selvmordsbrev...
tjah.. hvad kan man sige.. nettet er fyldt med "ting" (kan ikke kalde dem mennesker) der har problemer med realitetssansen....
Creamy.. tag det roligt.. sådanne fjolser har så nemt ved at føre sig frem på tasterne, der ligger ikke mere bag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 08:03

musenfryd -> Det er muligt, men det er nu ikke rart at få en emil fra den lokale rockerborg med ordlyden :

Vi ved hvor du bor !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-04 11:13

Mine grænser er som sådan også ret vide, i hvertfald når det drejer sig om at bevæge sig rundt i et forum. Derimod har jeg umådelig svært ved at acceptere at få private henvendelser fra syge personer - Og gu bliver man da nervøs, selvom man godt ved at det burde man ikke. Men når man så samtidig med disse mails pludselig får telefonopringninger uden at vedkommende i den anden ende giver sig til kende, så sidder nerverne altså udenpå tøjet.

phew....jeg gider ikke forklare noget som helst - hvad skulle det i grunden også nytte?!

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 14-10-04 12:27

Molo..
nej, vel er det ej, det ved jeg godt, men enten melder man fjolset, eller også prøver man at tage det roligt (hvilket det nu også ser ud til creamy gør)

Creamy..
Se dér ville min grænse gå.. jeg ville melde det efter det første opkald.

Held og lykke, jeg håber fjolset stopper det NU

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-04 22:01

Sådan ser det ud når man anonymt henvender sig til fremmede

Citat
Og hvad så skat din lille psykotiske tøs. Havde du en dårlig barndom og brugte din far dig anatt da mor var ude og svinge med laktasken for at hive hjem til huslejen. Eller var du selv ude med din skoletaske på ryggen, og nød du at der blev trukket i dine små rottehaler da far kom hjem fra arbejde af. Men du frygter måske fyre da det minder dig om dine barndomsår da din far kom i din mund.... Fjols du er sq da for dum Hvor er din sans for humor, og tror du at vi lader os stikke af med at du sætter filter på. Tænd lyset på øvereste etage klaphat

Jeg takker for det indsigtsfulde, vedkommende og velformulerede brev, idet jeg tillader mig at oplyse følgende til evt. brug for fremtidige tilsvininger:

1. Der er komma FORAN og BAGVED ordet 'skat'.

2. Jeg er ikke psykotisk. Jeg har arbejdet indenfor psykiatrien og kan genkende en psykose i fuldt flor, når jeg ser en.

3. Min barndom var så god, at jeg ikke ser mig nødsaget til at skrive sådanne mails til mig fuldstændigt fremmede mennesker..hvad er DIN undskyldning?!

4. Det staves A-N-A-L-T men det ord lærer man vel først i 8. klasse

5. Der er komma efter A-N-A-L-T ellers bliver syntaksen forkert.

6. Min mor har aldrig ejet en laktaske, men jeg kan se, at brevskriveren kender til fænomenet.

7. Der er komma efter ordet 'laktasken'...syntaksen igen.

8. Man starter aldrig en sætning med ord som 'Eller'.

9. Jeg har aldrig haft rottehaler.

10. Der er komma foran ordet 'da'.

11. Der er komma foran ordet 'fjols'..

12. Der er punktum efter ordet 'dum', da næste sætning starter med et stort H...

13. At 'stikke af' er mig bekendt et ord, der relaterer til en handling og betegnes således som et verbum eller på dansk, udsagnsord. Mig bekendt kan det aldrig være noget, man kan blive. Brugen af udtrykket som adjektiv, kan undre...?! 'Tror du at vi lader os stikke af med'. I øvrigt skulle der også komma foran ordet 'at' eftersom der starter et nyt sætningsled.

14. Der skal komma efter ordet 'etage' i sidste sætning, ganske som der skulle før ordet 'fjols' tidligere.

15. 'Tænd lyset på øverste etage klaphat' - Jeg overlader det til resten af dette forums brugere at bedømme, hvem klaphatten egentlig er her.

Man må her undre sig over, om ikke du burde modtage boglig viden omkring tegnsætning og almen retstavning.

Måtte vi alle kunne rumme hinanden

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 08:56

En ting er sikkert : Det er næppe klaphatten der klemmer bemeldte brevskriver

...nærmere skoen, men jeg hælder nu mest til der er tale om Phimosis : http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/forhudsforsnaevring.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-10-04 14:31

Hej
Creamy
Sidder og læser nogen af de tråde, der dukkede op mens jeg flyttede, og blev selvfølgelig også nysgerrig efter at se denne - bare navnet!!

Sad i starten og var vildt forarget på dine vegne, det du har oplevet overskrider alle grænser for normal opførsel, men jeg må indrømme, at jeg sluttede af med et stort grin, da jeg kom til din analyse af brevets stavemåder og grammatik

Du har nok fundet den bedste måde at takle problemet på, jeg tror nemlig ikke at folk, der skriver hademails er velsignet med ret meget humor.

Super godt gået - VH Ripley