/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
ting27 er bedrager-han er ikke 1 øre væ~
Fra : Timberlake
Vist : 553 gange
1 point
Dato : 10-10-04 15:52

He have no live. Han prøv at få opmærksomhed fra os seriøse mennesker..

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 10-10-04 15:55

Prøv at tjekke Timberlakes historik. Se hans tips og hvad han ellers har foretaget sig. Manden er komplet idiot.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 15:58

prøv at se host_host historik. Manden har intet at dele med os kandu brugere. Han tror i øvrig at han er en professor fra *grindon*

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 10-10-04 15:59

Du er i hvert fald ikke særlig go til engelsk, Timerlake...

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 16:01

alle kan vel lave grammatik fejl. has istede for have
så kan du også lære det

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-10-04 16:04

Timber, hvis du er så seriøs, så svar på det spørgsmål jeg har stillet

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 16:09

Jeg er blevet svinet til. Hvordan tror du at man skulle tage folk alvorligt efter det. I SPILDER MIN KOSTBART
TID.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 16:10

Ej.. Timberlake kan så mig til at grine..

Citat
alle kan vel lave grammatik fejl. has istede for have

Forstod i hvad han sagde.. :p

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 11 point
Dato : 10-10-04 16:12

Timber>>

Det er jo dig der vælger at bruge din tid herinde, og jeg mener da ikke, at jeg har svinet dig til, jeg er bare nysgerrig efter at vide hvad du har tjent på det

Godkendelse af svar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 16:14

INGEN KOMMENTAR

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 10-10-04 16:16

Og hvad med life i stedet for live, Timberlake...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 16:20

life og live er faktisk temmeligt forskellige ting.
Lad mig se.. jeg vil gætte på at han er ca. 8-12 år gammel. Min lillebror på 11 år er sq meget bedre til engelsk end timberlake.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-10-04 16:20

Timberlake: Du er et fjols - og det er dig der spilder vores tid.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-10-04 17:09

Dette kan jeg li,nu har svampene fået nattefrost,uff men gør ingenting vi tar fatt på tømmeret nu,hvem blir næste?.