/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MCA-20? Nogle erfaringer?
Fra : Ezia
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 10-10-04 09:14

Hej!

Fik tilbudt at købe et CommuniCam MCA-20 af en ven til 50 kr. Men tager dette kamera ordentlige billeder? Jeg bruger en T68i og kan sende billeder over til pc.

//Ezia

Accepteret svar
Fra : zaibotdk

Modtaget 50 point
Dato : 16-11-04 14:01

Hmm.. alt er relativt, men ja, billederne er da ok på displayet, men husk at en T68i kun har 4096 farver, så det bliver ikke et særlig detaljeret billede, når du ser det på telefonen!
Det vil dog være pænere når du får det over på din PC.
Så jeg vil råde dig til at købe - specielt når det er så billigt

MVH

Tobias
Sonofon Grenaa

Godkendelse af svar
Fra : Ezia

Dato : 16-11-04 21:47

Tak for svaret zaibotdk. Har allerede købt kameraet og det viste sig at være et MCA-25 :) Så er det bare rimelig træls når ens telefon er i stykker og til reparation :'(

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 17-11-04 09:32

Ja det gør jo kun handlen bedre...