/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
pgo t-rex
Fra : htts
Vist : 264 gange
20 point
Dato : 09-10-04 09:00

har lige købt ny cylinder stempel og top stykke har sat det på, den starter og kan godt
tage omdr. men kan ikke komme op i fart er der forskel på encylinder til en 30/45 det er jo ikke godt at køre på en 45/ der kun kan køre 40km.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-10-04 13:30

Du skal give den ca. 1%ekstra olie direkte i benzinen. Kør så nogle lange ture 25-30km, hvor du ikke er for hård ved den (tag gassen lidt fra den ind imellem) Når du har kørt 5-6000 på den måde, vil du have en mere levende knallert. Den skal simpelthen tilkøres, slides helt glat.
H-J