/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Snydekoder til Far Cry
Fra : illj15
Vist : 3423 gange
45 point
Dato : 08-10-04 17:55

Hvordan for jeg installeret snydekoderne til mit Far Cry spil?
Jeg har printet en helvedes masse ud, men jeg kan ikke finde ud af at aktivere dem. Jeg ved godt at man under spillet skal trykke ~ og så skrive den kode man vil aktivere, men hvor finder jeg stedet i opsætningen, hvor jeg aktivere snydekoderne.

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 55 point
Dato : 08-10-04 18:00

Sådan her går du:
Start the game with the -DEVMODE command line parameter to unlock all levels, then during the game press any of the following:

og der efter en af koderne:

P = All Weapons.

bla bla bla

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 08-10-04 18:14

http://snyd.dk/display/6427 der er dit svar :D

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-10-04 18:19

eller google skriv

cheat (og navnet på spillet)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-10-04 10:28

Er Far Cry spillet et ADSL spil??? eller er det bar smuttet ind her i ADSL gruppen?

Godkendelse af svar
Fra : illj15

Dato : 01-11-04 13:18

Tak for svaret Steffansteffan.

Kommentar
Fra : fiduser14

Dato : 08-10-06 13:45

Hey jeg kunne godt tænke mig at få koderne til at gå igennem vægge og udødeligheds-koden men jeg ved ikke hvordan de kommer til at virke :D hvordan gør man?
På forhånd tak ;)