/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
direct3d gforce4 nvidia kort
Fra : mohia
Vist : 304 gange
20 point
Dato : 08-10-04 00:12

Jeg skal have installeret simcity4 og kan ikke få det gjort da min maskine fortæller mig at der er et problem med direct3d.
Jeg aner ikke hvad det er og hvordan jeg kan rette op på det, er der nogle som kan hjælpe måske????
Jeg har et gfoorce4 nvidia grafik kort hvis det hjælper noget??????
Det hele er under et år gammelt.
Hilsen
Mohia

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 08-10-04 00:29

Har du opdateret på Windows update? Der vil du også have mulighed for at opdatere directX, men eller s kan du finde den her: http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx
Der står også hvad directx gør og det er nødvendigt for at køre avancerede grafiske funktioner.

Godkendelse af svar
Fra : mohia

Dato : 22-10-04 21:29

Tak for svaret BjarneD.