/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
php send videre
Fra : Angband
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 07-10-04 19:36

Hey er igang med en php side hvor at jeg tjekker på nogen ting som folk har skrevet. hvis de ting jeg tjekker på skulle retunere FALSE, så vil jeg gerne sende dem hen til en anden side, ved bare ikke hvad jeg skal skrive hvis jeg auto matisk sender dem videre

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-04 19:40

Kan du bruge dette til noget.

header("Location: minredirectside.php");

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 19:40

Prøv og søg lidt på den sætning der, den skulle gerne kunne klare dit problem.

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 07-10-04 19:46

utroligt havde selv fundet den... men havde sat gåseøjnene forkert:p... takker

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 20:09

Husk at skrive en linie nedenunder
exit;

http://dk.php.net/manual/da/

10-4 natmaden