/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
J2SE v1.4.2
Fra : Klift
Vist : 555 gange
40 point
Dato : 07-10-04 15:29

Jeg har lige downloadet J2SE v1.4.2 og så når jeg skal installere det så gårt det fint nok indtil den lige pludselig skriver:

The following warnings were generated:

WARNING: C:\ partition has insufficient space to install the items selected. 162.2 MB additional space would be needed to install the selected items.

Nogen der ved hvad det betyder eller ved hvad man skal gøre for at kunne trykke "Næste"??

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-10-04 15:33

Hmm....nu er det ikke fordi det er SDK pakken du er ved at installere????

SoftwareDevelopmentKit - det kunne jo godt gå hen og fylde en del på din harddisk....

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 07-10-04 15:36

Det ved jeg ikke men ved du hvor jeg kan finde den rigtige hvis det skulle være den der SDK jeg var kommet til at hente?

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-04 15:39

Her kan du hente begge.... den du skal hente hvis du blot er "end user" er "J2SE v 1.4.2_05 JRE"

http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html

mvh Berpox

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 07-10-04 15:43

her den korrekte download link:

http://java.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=9723

mvh
rfh

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-10-04 15:49

hvis det er "Java Virtual Machine" du kun skal hente
så er det her
http://java.com/en/index.jsp

klik på "get now"

Godkendelse af svar
Fra : Klift

Dato : 07-10-04 15:50

Tak for svaret berpox.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-10-04 15:50

rfh> jajajajaja, det er korrekt - og det er det "dybe" link direkte til windows installationen så man slipper for at svare "ja" til licensbetingelserne....

Men det _kunne_ jo være at det var linux platformen der var interessant

mvh Berpox

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 07-10-04 15:55

berpox>>

Det er kun windows der kan komme med den fejl !!!

mvh
rfh

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 07-10-04 15:58

Så lige et "Bonus" spørgsmål: Når man har lavet noget i Java og gemt det som en .java fil hvad gør man så hvis man vil se hvordan det vil se ud?? altså ikke koden men "Output" (eller hvad man kalder det (resultatet af koderne))

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-10-04 16:17

rfh - enig

Du har den rygende pistol nu