/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FrontPage beskrivelse til nybegyndere
Fra : H2
Vist : 438 gange
200 point
Dato : 07-10-04 15:25

Hej

Jeg skal til at lave min første hjemmeside og regner med at bruge Front Page. Findes der en side hvor man kan læse hvordan man bruger programmet.

Henrik.

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 210 point
Dato : 07-10-04 15:29

Her er en pænt stor Guide. Der er ) Lektioner:
http://www.webtip.dk/frontpage/lektion1.php

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 15:39

Noget du kan bruge?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 07-10-04 15:48

Jeg kan kun anbefale www.dejligbjerg.dk

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 07-10-04 15:50
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-04 15:51

Der findes flere glimrende guider på nettet, men du kan også have rigtig meget glæde af den indbyggede hjælp med Office assistenten og derudover er der jo indbyggede skabeloner.
Der er også denne side: http://www.webtip.dk/frontpage/fp_index.php
Start i det små og lad være med at kaste dig ud i for store projekter før du er blevet fortrolig med de elementære ting.
Husk at hvis du skal uploade med FrontPage skal du have en udbyder der understøtter FrontPage extensions og det samme gælder for flere af de mere avancerede funktioner.
God fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 07-10-04 16:06

Tak for svaret Steffansteffan og alle jer andre. Det ser godt ud alt sammen, men kan detsvære ikke give pointne til mere end en.
Jeg siger mange tak.