/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cylinder til Stalker...?
Fra : kalleq
Vist : 451 gange
150 point
Dato : 07-10-04 15:18

Hey Folkens...!

Jeg vil gerne ha noget mere skub i min Gilera Stalker, men den skal helst bare lyde som en der ikke er tunet. Lige nu kører jeg med begrænsningerne pillet, Prestigio udstødning og 7 grams ruller. Den kører ca 60km/t.

Tænker på at købe Polini sport 50 ccm, eller Top Performances Trophy 50 ccm, da krumtappen skal ku holde mange km mere.

Har i noget forslag til en cylinder som er billig, lyder lovlig og som man godt kan få op på ca 90km/t med et godt optræk???

Med venlig hilsen Casper Poulsen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 150 point
Dato : 07-10-04 17:06

Du har selv udemærkede forslag, men jo mere cylinderen yder, jo mere hidsig lyder den.
Sagt på en anden måde, jo flere HK jo mere lyd.
Men med med det orginale luftfilter og karburator (Som er god), er lyden begrænset. Men den altafgørende faktor er dog udstødningen, og din Prestigio er rimelig god til at dæmpe lyden, så hvis du beholder den, vil du ikke larme alverden, men til gengæld er det også den der begrænser HK og farten.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : kalleq

Dato : 07-10-04 21:00

Tak for svaret pallebhansen.