/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvem kender Alfred V.V.Lund ?
Fra : Vex
Vist : 398 gange
120 point
Dato : 05-10-04 11:39

Er der nogle der er bekendt med min farfar som hed Alfred Vilhelm Valdemar Lund , født d. 26 dec. 1865 Christianshavn døbt den 19 okt. 1866 i Holmens Kirke.
Hans forældre hed Christian Frederik Lund og Ane Dorthea Lund født Olsen boende Holmens Kanal 15 gift 22 nov.1857 Holmens Sogn.
Det sidst sted at jeg ved at Alfred V.V.Lund har opholdt sig er i Sdr.Varde i 1911-12.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 16-04-05 13:39
Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 16-04-05 21:00

Hvad står der ved din fars fødsel/dåb (i kirkebogen)?
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 16-04-05 21:03

Det var ikke smart formuleret. Det jeg mente var:
Hvornår blev din far født? For hvis det var omkring 1911 - 1912 er der måske hjælp at hente i KB´en ved din fars fødsel/dåb.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-04-05 19:23

Nok lidt for ung til at blive gift i 1857:
"
LUND, Christian Frederik   Christening
   Gender:   Male
   Birth Date:   26 Oct 1845
   Christening Date:   9 Dec 1845   Recorded in:   Horsholm, Frederiksborg, Denmark
         Collection:   Horsholm; Den Danske Folkekirke
   Father:   Christian Frederik LUND
   Mother:   Marie Elene BESTHORN
"
Men jeg finder ikke andre, Svend

Kommentar
Fra : senta

Dato : 24-04-05 18:51

Kan en af disse Christian Frederik Lund evt. være din ane `??
fra DDA.
Senta
Samtlige personer i husstanden
kbhv, København (Staden), Snarens Kvarter, Snarens Kvarter København, , Magstræde No 30 ??, 1, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Christian Frederik Lund, 39 , Ugift, , ??,

Samtlige personer i husstanden
kbhv, København (Staden), Frimand Kvarter, Frimands Kvarter, , Løvstræde 123, første sal, 769, FT-1850
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Christian Frederik Lund, 45 , Ugift, , snedkermester, Kjøbenhavn

Samtlige personer i husstanden
kbhv, København (Staden), Sankt Annæ Vester Kvarter, Kronprinsessegade, , Kronprinsessegade 401 C, 4de sal, 812, FT-1850
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Christian Frederik Lund, 26 , Ugift, , kgl. landmaaler, ?? i Aalborg amt

Samtlige personer i husstanden
kbhv, København (Staden), Øster Kvarter, Øster kvarter II, , Holmens Kanal 260, stuen, 1591, FT-1850
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Christian Frederik Lund, 24 , Ugift, , corporal wed 2den lette bataillion, dbg. md. og elev ved Kunstacedemiet, Kjøbenhavn

Kommentar
Fra : Soholt_Harkjaer

Dato : 30-04-05 17:38

Jeg har en underlig fornemmelse, ved dette navn.
Min mor hed, før hun blev gift med min far,;
Anita Fredis LUND Nielsen og mine bedsteforældre har boet i Varde. Min bedstemor lever endnu, hun bliver 100 år til December. Så hvem ved.?
Min bedstemor hedder Anita Norge. Men hvad hun hed før hun blev gift ved jeg ikke.
Hilsen Tine.