/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
bredbånd uden kabel eller telefonlinie
Fra : vilnes
Vist : 1126 gange
40 point
Dato : 04-10-04 20:28

Jeg går og leder en mulighed for at få bredbånd at oprette et fastnetabonoment bliver tilmeldes kabeltv. Er der kender en mulighed for det eller er det bare umuligt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 20:34

Hvis du mener, at du vil have bredbånd uden at være tilsluttet hverken kabel eller fast net så har Cybercity løsningen. De opretter bredbånd, men kravet er, at der skal forefindes et brugbart telefonstik på adressen. Hvis du ikke har det er der kun 3's trådløse højhastighed.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 04-10-04 20:36

jeg har ihvertfald ikke hørt om nogen anden mulighed. tror ikke det kan lade sig gøre. eller: hvis du har en mobil med infrarød og gprs, så kan du gå på med den, krøver infrarød i pcen osse. ellers kan man vist ikke.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-10-04 20:51
Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 04-10-04 20:56

tror der her udvikler sig, jeg melder mig ud.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 04-10-04 21:47

->Jakjoe . det er da lidt besynderligt at prisen ikke fremgår for tdc hotspot - det er nok herrens dyrt?

->Vilnes - det som bedst kan betale sig for dig som privatbruger, er at få en trådløs router -og netkort - jeg går du fra at du har enten adsl eller et kabel modem?
Så er det bare at sætte en trådløs router op også - ca 500kr for routeren og 300-400 for netkort, det er tjent ind i længden.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-10-04 21:50
Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 40 point
Dato : 04-10-04 22:12

AV for en pris.
Dannyboyd, hvad skal han bruge det grej til uden opkobling

Så vidt det er mig bekendt er Cybercity det eneste firma der opretter bredbånd uden, at der i forvejen findes et fastnetabonnement og uden, at det oprettes eneste krav er, at der skal være et telefonstik der kan kobles på centralen fordi Cybercity ikke må oprette kobber, men til gengæld koster det ikke ekstra.
Vi har haft flere spørgsmål om emnet og der er kommet positive tilbagemeldinger fra nogen der har ringet til Cybercity for der står ikke noget om det på websiden.

Godkendelse af svar
Fra : vilnes

Dato : 08-10-04 17:47

Tak for svaret BjarneD.