/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Film på forrude.
Fra : qfha
Vist : 1378 gange
100 point
Dato : 04-10-04 17:42

Jeg har fået en ny forrude i bilen, men har problemer med at få fjernet en film indvendigt på ruden. Har prøvet med almindelige vinduesrensemidler. Nogle forslag ?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 04-10-04 17:47

Hejsa

Tag et æble og skær den midt over,så gnider du bare æblet på hele ruden

DET VIRKER.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 04-10-04 18:09

Hej.
Tilbage til rudemontøren, det er hans problem.
/steen b.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 05-10-04 02:24

brug lidt afkalkmimgsmiddel og én dråbe sulfo på en svamp. Gnid det ud over forruden, lad det sidde i en halv time og fjern det så med ensvamp og rigeligt varmt vand.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-10-04 07:02

Det er faktisk et rigtig godt og "gammeldags" råd briani skriver om. Og jo mere syrligt æblet er jo bedre og mere effektivt.
Jeg lavede helt for sjovt en ganske uhøjtidelig men næsten helt videnskabelig lille test med forskellige æblesorter og den sort der hedder BELLE de BOSKOP viste sig var "mest effektiv" mens sorten SUMMERRED var mindst ud at 8 forskellige slags...men som nævnt var det kun for egen fornøjelses skyld, som du og andre så lige er blevet indviet i.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 05-10-04 07:57

Jeg vil forsøge mig lidt frem idag, og vende tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : qfha

Dato : 06-10-04 13:29

Tak for svaret briani.