/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Film via almindelig antennekabel TV-Out
Fra : hovmas
Vist : 208 gange
20 point
Dato : 03-10-04 20:51

Måske et lidt dumt spørgsmål

Hvis der er tv out på et tvkort, kan det så også bruges som computer til TV

Hvis ja, hvordan sætter man det så op til det, og hvilken tvkort er at anbefale?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 20:59

Tv out gør at du kan se det der sker på computeren på dit tv! I princippet en extra monitor!! Et TV kort er omvendt! Her kan du se TV på din computer! Altså TV-in

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 20:59

tv-out findes på på dit grafikkort!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-10-04 22:09

der skulle gerne følge et kabel med

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-10-04 23:12

ja måske, men han skulle også gerne have lydkabler med. Alt dette kan du finde i a-z der har de det ihvert fald og man kan også få det mange andre steder.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-04 23:13

Nej dit spørgsmål er ikke dumt,vi skal lige skelne mellem dumhed og uvidenhed.Prøv
og se det her link http://www.kandu.dk/dk/spg/45704 ,så kan du se mine trængsler med at få TvOut til at virke.
Let nok når man ved det.Mit største problem var at finde ud af at bruge en AV (audio-video)indgang i fjernsynet,
og så finde den på fjernbetjeningen,men kig i linket,det burde hjælpe dig.
Hilsen Keldd.