/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Undervisning IT
Fra : hansen9
Vist : 790 gange
100 point
Dato : 02-10-04 22:58

Jeg har arbejdet med IT i 18 år, og kunne godt tænke mig at bruge mine aftener på noget voksen-undervisning. Jeg har fået padøgogisk undervisning efter vpg uddøde. Men har undervist meget i IT. Er MCP i flere fag og har mange Cisco kurser. Nogen der kender til muligheder for at få undervisningsopgaver - gerne på aftenskoler?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 23:07

Jeg har også en VPG (..med div. overbygninger). Jeg vil anbefale dig at kigge på mulighederne for videre uddannelse her : http://www.cvusyd.dk/evu/vuu.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-10-04 23:17

Tak Molokyle, jeg spurgte ikke efter videreuddannelse men arbejde
Skulle du forøvrigt ikke anrt sove **GG**
Og forøvrigt er jeg freelance journalist - tror du det hjælper?
Hvad bruger du din vpg til - den er jo forældet......

Kommentar
Fra : casu

Dato : 03-10-04 00:22

Arbejde - er det ikke en by i Sibirien eller det ydre Mongoliet.

Jeg er selv i nogenlunde samme situation som dig og er i færd med den et-årige Voksenunderviseruddannelse - uden at have alt for stort håb om at få job af den grund.

Men så får jeg da et papir på, at jeg kan det, som jeg har ernæret mig med en hel del af mit liv. Men, hvis du har et fuldtidsjob om dagen, synes jeg du skulle nyde tilværelsen på en anden måde, end ved at arbejde helt afsindigt meget ud over det - der er jo ikke for mange jobs.

venlig hilsen

PS: hvis du finder mere, end du selv kan bruge, så giv lige os andre et tip!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 00:38

hansen9 -> Jeg er ved at lave et kursus : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/DHTML_kursus.rtf

..for http://nethulen.dk

Det man har lært; kan ingen tage fra en ...så i den forbindelse ikke noget er hedder forældet

...man kan dog altid prøve at følge med ..og gøre det 'lidt' bedre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 00:39

..er hedder ??? => ... der hedder

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Ravni

Modtaget 100 point
Dato : 03-10-04 12:21

Hejsa
Jeg ville sende det lokale AMU center en uopfordret ansøgning.
Præsicer jeres talenter og få en snak med studivejlederen / konsulentgruppen på AMU centeret.

Hvis du bor på Fyn så kontakt Finn Ravn 66136670
Det kunne jo være det blev en sjovere dag !

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 04-10-04 23:32

Tak for svaret Ravni.