/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
privatdetektiv i Østjylland ?
Fra : metamette
Vist : 2662 gange
20 point
Dato : 01-10-04 14:46

Er der nogen, der kender til en privatdetektiv i Østjylland.

Jeg har brug for at finde ud af hvad min mand laver hver tirsdag aften

Hvad koster det ?
og kan I anbefale nogen ?

/M

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 30 point
Dato : 01-10-04 14:48
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-04 15:52
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 17:06

Din mand og jeg, drikker bajere nede på værtshuset.
Spøg til side, kender du ikke en, der kan holde nede på hjørnet, som du ved han kører forbi, og som du mobiler til, når han kører. En hvis bil han ikke kender, og som lidt på afstand kan følge efter.
Eller hvad med at spørge ham?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-04 17:42

Også en mulighed
http://www.vagtguide.dk/jylland.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 17:47

Er du nu sikker på, at det er en god idé.
Hvis han har rent mel i posen har du mistænkt ham uretmæssigt og hvis hans adfærd på anden vis giver dig mistanke om noget fordægtigt så skulle du måske bare konfrontere ham med det.
Jeg kender ikke prisen, men det kan sikkert hurtigt løbe op i nogle tusind for selv en hurtig opgave.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 01-10-04 17:56

En lille sød historie ang. hvad laver XX tirsdag aften?
Min mands tante Eva (alder midt i 60'erne) begyndte at "gå ud" hver tirdag aften. Hun ville ikke sige hvorhen. Hendes rare mand begyndte ærligt talt at undre sig lidt. Flere måneder gik. Men han er en skikkelig mand, der stoler på sin kone, så ...
Hans fødselsdag oprandt med indbudte gæster, kaffe og kage .... og tante Eva, der spillede hans yndlingsmelodi på harmonika.
Hun havde gået til undervisning hver tirsdag aften.
PS: Vi kan ikke døje harmonika-musik, men sødt var det.

Spøg til side.
Jeg giver Bjarne ret. Har du spurgt ham direkte?

Frieda

Kommentar
Fra : dunderfjert

Dato : 01-10-04 21:43

Jeg kender desværre ingen detektiver, selvom jeg selv bor i østjylland.

Jeg har også en lille én af slagsen...
Det var en kollega der var at gå op i sømmene fordi konen altid skulle noget en bestemt ugedag .. hun gik såmænd til motor cykel kørekort, og ville overraske ham med det (det er hans store lidenskab, motorcykel altså).

I kender vel hinanden så godt at du nok har en fornemmelse af om det er krise eller ej og hvis det er problematisk at spørge .. er det i sig selv ikke et problem ?

Jeg har været gift i 11 år, og ved også godt at han må nu vide at du undrer dig .. Det kan umuligt komme bag på ham at du spørger .. gør det på en ordentlig måde .. ikke den der "du er garanteret utro" facon.

Er der noget "lyssky" igang har han samtidigt fået en lille "besked" om at der er noget du ikke føler dig tryg ved og at du er opmærksom på det.

Kommentar
Fra : metamette

Dato : 02-10-04 15:02

Jeg har selvfølgelig spurgt ham, men han er ikke der, hvor han siger, han er (øvning med orkestret)
PalleB Hansens forslag er godt, men jeg vil gerne være i den situation, at hvis det er en uretmæssig mistanke, - så er der INGEN, der kender til min paranoia.
Og iøvrigt tak for historierne, - stof til eftertanks.....

Men points'ne går til fd1dk.

PS.
400,- + moms i timen, + kørepenge + en minimumstakst på 4 timer......

/M

Godkendelse af svar
Fra : metamette

Dato : 02-10-04 15:31

Kommentar
Fra : derfikjegdig

Dato : 25-02-05 23:30

Kære Metamette,
Jeg kan hjælpe dig, idet jeg er praktiserende privatdetektiv.
Jeg har stor erfaring med utroskabssager som altid bliver løst m største diskretion og omtanke. Du gør det rigtige ved at bruge en privatdetektiv men pas på med dit valg af bureau. Det er min erfaring at de større firmaer har det med at sjuske, især i de mindre opgaver som tit ikke bliver taget seriøst.
Hvis du har lyst til en uforpligtende snak ang. dit problem er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 50564990 eller pk@intercultcuba.org

Venlig Hilsen
Peter Klitgaard