/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
skjulte cookies!
Fra : xyzzygy
Vist : 714 gange
100 point
Dato : 28-09-04 17:02

selvom jeg sletter de cookies der ligger i min bruger mappe og får IE til at slette dem, så er der stadig cookies der husker hvad jeg har skrevet i google og f.eks. kandus "Stil et spørgsmål i" box, alt så bokse af denne type. hvor ligger den fil der holder styr på hvad der har stået i den?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 28-09-04 17:12

Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse Her kan du fjerne flueben under formularer! Der er oss andre ting du kan indstille der, f.eks adgangskoder til forskellige sider!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 28-09-04 17:12

Du kan da bare hente spy bot eller ad aware eller regcleaner som burde fjerne alle disse cookies samt mere crap som man ikke fatter er kommet ind på ens comp

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-09-04 17:13

ad-aware kan ikke få det væk, prøver lige med tedd tip, men det skulle osse gerne gå væk.

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-09-04 17:23

Tak for svaret tedd. det var jo lige hvad jeg søgte, derfor ****** efter 2 måneders søgen er indholdet af googels bar blevet jævnt lang.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-09-04 17:34

en god ting er at installer IE privacy killer

Den sletter Cookies, temp mapper, oversigt osv (de cookies du vil beholde laver man let en liste over) Det er et kanon program der kan sættes til at tømme når du eks. lukker det sidste Explorer vindue.

den hentes gennem

www.spywarefri.dk

se under værktøjer, og så er den gratis. Har du spg eller problemer med den så spørg

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 28-09-04 18:56

troldenesdhb ->
Mener du ikke IE Privacy Keeper?