/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
glemt password til buffalo wbr-b11
Fra : olefahnoe
Vist : 374 gange
200 point
Dato : 27-09-04 20:54

hej

jeg har reset min router og glemt standart passwordet til den er der nogen der kan hjælpe mig lidt¨

mit netværk er lidt dødt

En buffalo brw-b11

ole

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-09-04 21:01

Standdard password er ofte

Admin

med stort A

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-09-04 21:02

ja og 1234

men de virker ikke

Kommentar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 27-09-04 21:08

hejsa
Resæt den ,med en spids ting,formentlig bag på ruteren.
Hilsen Jensen
www.cantos-corner.dk

Kommentar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 27-09-04 21:09

sorry så ikke at du havde resat den..........så glem det

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-09-04 21:10

har fundet det root

giv mig en god vits så er der point

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 210 point
Dato : 27-09-04 21:11

hvad er ligheden på prins joakim og Vaceline

De kom engang i en gul dåse

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-09-04 21:14

Tak for svaret troldenesdhb.
            Her ikke hørt den endnu

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-09-04 21:15

Mogens Lykketoft og Poul Nyrup, var kommet til Ægypten og ville ud at se pyramiderne,de ville leje hver en kamel men det var dyrt, så de nøjedes med en og red af sted.

Ved pyramiderne var der ikke sjæl ,så de tøjrede ders kamel og gik indenfor. To timer senere da de kom ud igen stod der en masse kameler,så siger Poul til Mogens,hvordan finder vi vores kamel, så siger Mogens, kom med, og går om bag ved kamelerne,løfter halen på den første,det gentager sig ved de næste syv, så siger Poul, hvad skal det her gøre godt for?.

Jo siger Mogens,så du ikke de to beduiner der stod der , da vi red af sted, og den en sagde til den anden, prøv at se den kamel med de to røvhulle