/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TIP TYV!!!!
Fra : xyzzygy
Vist : 363 gange
1 point
Dato : 27-09-04 19:45

http://www.kandu.dk/dk/tip/8851 er mit tip, der kun fik 1 stjerne, men tyven fik 3-4 stykker, svineri, jeg bærer nu ikke nag, men jeg skrev det tip først pukkel, eller hvad du nu kalder dig

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 19:47

punkler even, du er tyven

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 19:49

Hej xyzzygy

Jeg beklager meget! Havde jeg set dit tip, ville jeg ikke have skrevet det - men måske skulle du have tilføjet lidt mere, ikke alle er lige gode til web-arbejde...

Beklager!

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 19:56

ja ok, der var osse en fejl i det, glemte at skrive mydot.tk, og dden gode arne.jakobsen, der nu holder pause, trode ikke det var gratis.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-09-04 19:59

Hej xyzzygy og punkler

Det er meget almindeligt at tip bliver gentaget, jeg har set samme tip to-tre og fire gange indenfor kort tid og det gør vel ikke så meget hvis det er et godt tip.
Der er ingen der bevidst kopierer tip og med hensyn til point for et tip, så kan forskellen være fordi de er skrevet på to forskellige måder.
Det gode ved det hele er, at point ikke kan bruges til noget som helst, og er således ligegyldige.
Ha' en god aften

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-09-04 20:00

Stakler!!! - fik I ikke point begge to? hvad er problemet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:04

Det er da slet ikke noget tip !

Det er almen viden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 20:06

Nej de tips giver ikke så mange points - det er også lige meget... Men der er vel intet i vejen med at dele ud af sin "viden"...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 20:06

JA!!! men jeg hader at han fik mange flere point end mig, for jeg er pouintluder!

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 27-09-04 20:08

Tja med den humor du har xyzzygh kan du kun komme fra HTX - det kan jeg også huske fra min HTX-tid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:09

Et lille Perl script, en database og en redirektion-funktion og intet vedligehold : Godt tænkt Tukelau !!! Nu ved ALLE ; der en en stillehavs-Ø ved dette navn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:11

Almen viden så skulle jeg have ladet mig morphe om til en nørd!!
Hej Molomin http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:11

TOKELAU

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:13

Møsser creamygirl -> http://www.chesskids.com/kids/kiss.gif TAK

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 20:15

det hedder transmogriffe, ikke morphe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:18
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:19

Upsssssss! forkert link

http://www.freetime.dk/p6015.gif

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 11 point
Dato : 27-09-04 20:21

Tror jeg har flyttesyge - kyssesyge lyder sjovere, burde være for klog til at blande sig i en tråd, man alligevel kun følger med i for sjov
Men tag da jeres point og nyd jeres brødrister
Knus Ripley

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 20:22

HEY, ikke det der erotik i min tråd. lav jeres egen f.eks: Molo og creamys pussenusetråd, se hvor lang den bliver før kandu teamet lukker den.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:24

Du ejer ikke tråden selom du har oprettet den!
Dog kan du jo bare lukke den, når det passer dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:25

Men selvom du lukker den, så kan vi fortsætte i det uendelige. Du kan som opretter nemlig ikke frasige dig mails

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 20:25

godt nok er jeg normalt til smalltalk, men ikke i denne tråd, og har lige fundet ud af at en side jeg ofte bruger KUN kører med IE så jeg bliver sq nød til at beholde det. men ville osse bare ha det væk fra MSN.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:26

Faktisk kan jeg sende kys i spammevis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:28

Mine ord </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:30

..men jeg har stadig tandpine, så det er nok kun et spørgsmål om tid, før jeg må tage noget 'stærkt' og gå i seng ?-)

Kategori = Smalltalk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 20:30

nu tror jeg snart jeg hader jer! måske havde svampearne/the_expert alligevel ret?
og lukker osse tråden, har givet pukkel besked om hans tyveri!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 20:30

Hallo...............creamy og molo.................det er altså et alvorligt spørgsmål om tipsplagiater/tyverier eller ej.
I kan vinde en brødrister..........................og kysse den. (husk at tænde den først)

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 20:31

Tak for svaret TheRipley. tror ikke du har så mange poønger, tænkte på at gi dem til Zleepy, men nej.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:32

MSN er bøsse ...ligesom ICQ og LIGn.

..ikke ét ondt ord om bøsser i dén forbindelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-09-04 20:32

Creamy - kan du så ikke dele kys ud til nogen "store stærke flyttemænd" - som så kan hjælpe mig med at bære alt det tunge, hvis der er sådan nogen på "kandu"!!!!!!! Jeg sender nogen point til dig bagefter
Protester fra min kæreste - han siger at han kan selv - Mænd!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:34

[hør]...er der lukket for den varme hane nu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-09-04 20:35

Tusind tak for mine point, jeg skal sende dig en kærlig tanke, hvergan jeg starter min brødrister/iltapperat eller hvad jeg nu helt sikkert vinder, Har "Kandu" flyttehjælp på gevinstlisten???
Knus Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:36

Jeg ville have anbefalet Molo som flyttemand, men kom så i tanke om, at han er en splejs! Hmm; ved snart ikke - kender kun én der BomStærk,
men ham må du selv spotte

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 20:36

Så går jeg på puden

</MOLOKYLE> ...og undskyld forstyrrelsen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 20:39

Synd at tråden kun er et point dyrt - altså køber jeg den bare om en time - og fortsætter med at sende kys.
Så kan du lære det xyzzygy

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-09-04 20:43

Og jeg laver en tråd i morgen der hedder "hvordan flytter jeg uden at blive stresset"
- Og Creamy, så kan du sende kys, hver gang nogen svarer fornuftigt - men flyttemanden var helt sikkert ikke Molokyle, han er for søvnig
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-04 20:56

Ang. om dot.tk = tokelau

Citat
Registration fees for these domain names is only USD 25.00 per year! You are helping Tokelau and the people who live in our great country.

Altså ikke gratis.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 21:26

jo det er jeg har sq aldrig betatl for www.c4faction.tk WOW nu kan i sq få et ansigt på den mystiske Xyzzygy, fedt hva??? jeg er sq et tip værdig, 100000000000 poænger til mig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 21:50

Ripley.

Jep, Molo er søvnig. Tror det er fordi han er så tynd - og fordi han cykler alt hans energi væk, det lille skind
Desuden er mine kys kun forbeholdt Molo - så mine kys vil du næppe se - med mindre det kun er ham, der 'siger' noget fornuftigt i din kommende tråd

HA!!! så fik du en mail mere xyzzygy..Det er hvad der kommer ud af at åbne en smalltalktråd - for senere at komme i tanke om, at du ikke 'gider' at smalltalke!

//Creamy

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-09-04 21:54

så blockerer jeg kandu